روزهای شانس فروشندگان دیجی‌کالا در راه است!

کمپین فروش جدید دیجی‌کالا با عنوان «روزهای شانس» از ۱ تا ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود و دیجی‌کالا به صورت گسترده از طریق رسانه‎‌های زیر در حال تبلیغ کالاهای شما برای خریداران است:

  1. تبلیغات و صفحات ویژه در دیجی‌کالا
  2. تبلیغات آنلاین
  3. تبلیغات شهری و اکران بیلبورد
  4. تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی مجازی از طریق چهره‌های شناخته‌شده و معروف
  5. تبلیغات از طریق پیامک 

این تبلیغات گسترده که تاثیر مهمی در افزایش بازدید و خرید از دیجی‌کالا دارد، بهترین فرصت است تا با جلب نظر بیشتر خریداران فروشتان را به شکل مناسبی افزایش دهید.

شما فروشنده خوش شانس دیجی‌کالا باشید!

یک سفر تفریحی و تجاری همان چیزی است که بعد از یک سال کاری پرفشار به آن نیاز دارید! حالا «سفر تجاری به چین»‌ هدیه ویژه روزهای شانس دیجی‌کالا به فروشندگان است.

اگر از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ دی با هر کدام از روش‌های شرکت در پروموشن (کمپین، شگفت‌انگیز) یا تخفیف هوشمند روی کالاهایتان تخفیف بگذارید می‌توانید علاوه بر افزایش شانس فروش، در قرعه کشی «سفر تجاری به چین» شرکت کنید!

برنده این قرعه‌کشی علاوه بر تور سفر تجاری به چین، پیش از سفر از مشاوره تخصصی کارشناسان توسعه کسب و کار دیجی‌کالا برخوردار خواهد شد تا با شناخت دقیق فرصت‌ها، به بهترین و سودمندترین حالت از این سفر بهره ببرد.

نکته مهم:‌ قرار دادن حداقل ۱۰ کالا در کمپین «روزهای شانس» ۱ امتیاز ویژه برای شما دارد!

چطور کالایتان را در کمپین «روزهای شانس» به نمایش در بیاورید؟

 برای قرار دادن کالاهایتان در صفحات پربازدید کمپین روزهای شانس، از منوی «بازاریابی و تبلیغاتی»، زیر منوی «شرکت در پروموشن جدید» را انتخاب کنید. 

شما می‌توانید با کلیک روی کالاهایی که گزینه «روزهای شانس» برای آن‌ها نمایش داده می‌شود، برای آن‌ها تخفیف بگذارید تا در بهترین صفحات کمپین به نمایش درآیند و شانس فروششان بالاتر رود.

از کمپین‌ها و مگاکمپین‌های دیجی‌کالا بیشتر بدانید.

جایزه روزانه ۲۰+۱ میلیون تومانی

در طول بازه زمانی ۱ ماهه این کمپین هر روز یک سفارش به عنوان سفارش برنده انتخاب می‌شود، خریدار این سفارش هدیه ۵۰ میلیون تومانی و فروشنده یا فروشندگان این سفارش در مجموع «۲۰ میلیون تومان اعتبار خدمات تبلیغاتی دیجی‌کالا + ۱ میلیون تومان خدمات تولید محتوا از کارخانه محتوا» برنده می‌شوند! 

برای حضور در قرعه کشی این جایزه کافی است در این بازه زمانی حداقل یک فروش داشته باشید! و با هر سفارش بیشتر (فروش در سفارش‌های متمایز) یک شانس بیشتر خواهید داشت.

 پس اقدامات لازم برای جلب توجه بیشتر خریداران از جمله قیمت گذاری مناسب و عرضه کردن کالاهای فصلی، ترند و پرفروش با بازه زمانی تحویل کوتاه را انجام دهید. 

با خدمات تبلیغاتی دیجی‌کالا بیشتر دیده شوید، بیشتر بفروشید

استفاده از خدمات تبلیغاتی دیجی‌کالا یک روش سریع و موثر برای افزایش فروش است و شما می‌توانید با استفاده ازیکی از روش‌های زیر به بیشتر دیده شدن کالایتان کمک کنید:

  • شگفت‌انگیز سفارشی: 

اگر برنده شدن در رقابت‌های «پیشنهاد شگفت‌انگیز» برای شما سخت است با استفاده از «شگفت‌انگیز سفارشی» به صورت تضمینی کالاهایتان در جایگاه پیشنهاد شگفت‌انگیز قرار می‌گیرند.

  • جستجومحور:

 بسیاری از خریداران به جای استفاده از دسته‌بندی‌های سایت، نام کالا را جستجو می‌کنند و با استفاده از امکان تبلیغات جستجو محور می‌توانید کالایتان را در صدر فهرست نتایج جستجو یا در جایگاه اختصاصی صفحه نتایج جستجوی یک کالا نشان دهید. 

  • پیامک و نوتیفیکیشن:

با استفاده از این امکان می‌توانید برای خریداران هدفتان پیامک یا پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

  • تبلیغات نمایشی:

با استفاده از تبلیغات نمایشی می‌توانید بنر یا ویدئوی تبلیغاتی از کالایتان را در دیجی‌کالا یا دیگر وبسایت‌های پربازدید به صورت عمومی یا هدفمند به نمایش بگذارید.

  • رسیدن به صفحه اول:

در امکان ویژه «رسیدن به صفحه اول» کارشناسان دیجی‌کالا به شما کمک می‌کنند تا با استفاده هدفمند و دقیق از موارد بالا، کالایتان به صفحه اول پربازدیدترین‌های دیجی‌کالا راه پیدا کند تا فروش آن به شکل ویژه‌ای بالاتر رود.

از خدمات تبلیغاتی دیجی‌کالا بیشتر بدانید

همین حالا با کلیک روی لینک زیر کالاهایتان را در  پروموشن‌های دیجی‌کالا مشارکت دهید.