وام ویژه فروشندگان دیجی‌کالا تا سقف ۲۰۰ میلیون

امکان دریافت وام سرمایه در گردش برای فروشندگان دیجی‌کالا فراهم شده است.

این وام در طرح‌های ۵۰ و ۱۰۰ میلیون با بازپرداخت ۲ ماهه و ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون با بازپرداخت ۴ ماهه با توجه به اعتبار‌سنجی و امتیاز فروشندگان به آن‌ها تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که پس از دریافت وام و پرداخت آن، امکان دریافت مجدد وام وجود دارد.

مبنای محاسبه سقف تسهیلات، ترکیبی از مبلغ فروش فروشنده در دیجی‌کالا، میزان رضایت‌مندی خریداران و سابقه  فعالیت فروشنده در دیجی‌کالا است.

این وام برخلاف وام اعتباری دیجی‌پی که برای خرید اقساطی است، امکان نقدشوندگی دارد و تسهیلات درخواستی پس از ۵ روز کاری به طور کامل به شماره شبای حساب فروشنده (مندرج در پنل فروشندگی) واریز خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با وام ویژه فروشندگان و نحوه دریافت آن در این مقاله با ما همراه باشید.

شرایط دریافت وام

وام به تمامی فروشندگان بین ۱۸ تا ۷۰ سال که ازدیجی‌کالا معرفی می‌شوند تعلق می‌گیرد.

نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی الزامی است.

داشتن ظرفیت برای پرداخت اقساط، متناسب با طرح های موجود نیز بررسی و در صورت تایید وام پرداخت خواهد شد.

روش دریافت وام

کلیه مراحل لازم برای احراز هویت، افتتاح حساب، قرارداد تسهیلاتی، پرداخت وجه و پرداخت اقساط به صورت سیستمی و با استفاده از سرویس‌های پیاده‌سازی شده بانک تجارت در دیجی‌پی انجام می شود.

برای دریافت وام نیازی به ضمانت نیست.

مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات:

  • یک برگه چک صیادی بنفش برای وثیقه به میزان ۱۵۰ درصد مبلغ وام که نزد دیجی‌پی می‌ماند.
  • کارت ملی هوشمند یا رسید دریافت کارت ملی جدید (در مرحله ساخت امضای دیجیتال از شماره سریال یا کد رهگیری کارت ملی جدید استفاده می‌شود.)

تنها کافی است، پس از ورود به صفحه دیجی‌پی مشخصات خود را به عنوان فروشنده وارد کنید تا اعتبارسنجی شوید. پس از تایید وام به شما تعلق می‌گیرد.

کل مبلغ تسهیلات به کیف پول دیجی‌پی شما واریز می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید آن را به حساب‌های‌ بانکی‌ شخصی خود منتقل کنید.