فرصت طلایی بازگشت به مدرسه

فرصت طلایی «بازگشت به مدرسه»

شرکت در کمپین‌های فروش دیجی‌کالا بهترین زمان برای افزایش میزان فروش کالاهای هر فروشنده‌ای است.

زمان باقیمانده تا شروع کمپین بزرگ «بازگشت به مدرسه»

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

“کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود و تا ۲ مهرماه ادامه دارد.”

دیجی‌کالا در طول سال کمپین‌های مختلفی را برگزار می‌کند که فروشنده‌ها می‌توانند در هر کدام از این کمپین‌ها شرکت کنند.

یکی از این کمپین‌ها، کمپین بزرگ «بازگشت به مدرسه» است که هر سال به مناسبت نزدیک شدن به مهر و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

“هر فروشنده‌ای به خصوص فروشنده‌هایی که کالاهای فرهنگ و هنر را به فروش می‌رسانند می‌توانند در این کمپین شرکت کنند.” ما همیشه تاکید می‌کنیم که برای بالا بردن میزان فروش خود در کمپین‌های دیجی‌کالا شرکت کنید.

درباره کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه نیز توصیه ما این است که اگر فروشنده کالاهایی فرهنگ و هنر هستید حتما در این کمپین شرکت کنید.

طبق آمار دیجی‌کالا، در کمپین بازگشت به مدرسه سال گذشته با وجود بسته بودن مدارس به خاطر شرایط کرونا باز هم میزان فروش این دسته از کالاها در زمان برگزاری کمپین تا ۳۰ درصد و کالاهای لوازم التحریر تا ۶۰درصد از نظر تعداد فروش بیشتر از حالت عادی بوده است. در نتیجه به راحتی می‌توان گفت که این کمپین یک فرصت طلایی برای این دسته از فروشندگان است که با شرکت در آن می‌توانند به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند.

اما برای شرکت کردن در کمپین بازگشت به مدرسه حتما لازم نیست که فروشنده کالاهای مرتبط با فرهنگ و هنر باشید. آمارهای ما نشان می‌دهد که در طول برگزاری همین کمپین، فروش لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ که همیشه مشتریان خود را دارند نیز افزایش داشته، همین‌طور در گروه‌های کالاهایی مانند مد و پوشاک، شاهد رشد ۳۰درصدی تعداد فروش بوده‌ایم و حتی کالاهایی مانند تنقلات نیز در این بازه زمانی رشد داشته‌اند.

امسال با توجه به احتمال بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و ادامه داشتن شرایط کرونا، لزوم استفاده از لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده مانند ژل دست یا الکل و… بیشتر احساس می‌شود. در نتیجه اگر فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید نیز اکنون فرصت خوبی است تا نسبت به افزایش فروش کالاهای خود اقدام کنید.

در جدول زیر می‌توانید گروه‌های کالایی مرتبط با کمپین را ببنید و بررسی کنید که برای هر گروه کالایی حداقل میزان تخفیف جهت شرکت در کمپین چقدر است.

اگر کالای شما هم در این گروه‌های کالایی قرار دارد هرچه سریعتر در مدت زمان باقی مانده این کالاها را موجود کنید و با گذاشتن تخفیف‌های تعیین شده و یا دلخواه خود در کمپین شرکت کنید.

اگر کالای شما به هیچ وجه در این گروههای کالایی قرار نمی‌گیرد بازهم بهتر است در کمپین بازگشت به مدرسه شرکت کنید زیرا در مدت برگزاری کمپین آمار بازدید از وبسایت دیجی‌کالا چند برابر شده و فرصت خوبی است تا با گذاشتن یک تخفیف جزیی روی کالاهای خود آن‌ها را به مشتریان بیشتری نشان داده و شانس فروش آن‌ها را افزایش دهید. 

همچنین در دیجی‌کالا علاوه بر «پیشنهاد شگفت انگیز» طرح جذاب دیگری با عنوان «مزایده شگفت‌انگیز» ایجاد شده است که هر ماه برگزار می‌شود و فروشنده‌های بیشتری می‌توانند در آن شرکت کنند. در نتیجه شما نیز بدون توجه به این که چه نوع کالایی می‌فروشید می‌توانید در این طرح شرکت کرده و هر ماه فروش متفاوتی را تجربه کنید. اطلاعات بیشتر را می‌توانید در مقاله «هرآنچه باید از مزایده شگفت‌انگیز بدانید» مطالعه کنید.

این چند نکته را حتما پیش از شروع کمپین و یا شرکت در طرح‌های شگفت انگیز انجام دهید تا کوچکترین وقفه‌ای در روند فروش شما ایجاد نشود: 

  • اگر موجودی کالاهای پر فروشتان تمام شده یا رو به اتمام است حتما تا پیش از شروع کمپین آن‌ها را موجود کنید و این نکته را هم در نظر بگیرید که در این بازه زمانی با حجم مشتری‌های بیشتری برای خرید کالا روبرو هستید. 
  • قیمت‌گذاری کالاهای خود را بررسی کنید، حتما قیمت کالاهای رقبا و حتی قیمت کالاهایتان در سایت‌های مشابه را بررسی کنید و پس از آن بهترین قیمت ممکن را بر روی کالا بگذارید. 
  • تخفیف مناسبی بر روی کالای خود بگذارید. برای شرکت در مسابقه لازم است که بر روی کالاهای خود تخفیف بگذارید حداقل مقدار تخفیف بر روی گروه‌های کالایی را در جدول ارایه شده در بالا می‌توانید ببینید. اگر برای شما مقدور است که با تخفیفی بیشتر از مقدار حداقلی کالای خود را بفروشید می‌توانید تخفیف دلخواه خود را بگذارید.