ارزیابی فروشندگان برای همکاری با گروه مد و پوشاک دیجی کالا

فقط چند دقیقه زمان کافیه تا این مطلب رو بخونید تا نکات مهمی درباره‌ فروش در دیجی‌کالا و دیجی استایل بدونید.

دیجی‌کالا به ‌عنوان پربازدیدترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه و دیجی استایل به عنوان پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی تخصصی مد و پوشاک ایران، بهترین گزینه‌ ها برای کسب مشتری جدید و رشد شما هستند.

شما درصورت همکاری با این دو  وبسایت به زیرساخت های قوی و شناخته شده بسته بندی و توزیع (Distribution)، بازاریابی (Marketing) و خدمات پس از فروش ما (Customer Service) دست پیدا می کنید.

می‌تونید برای گسترش و ساخت آینده کسب ‌و کارتون، روی همکاری ما حساب کنید و رشدتون رو سرعت بدید.

این فروشگاه، بستری رو برای کسب و کارهای ایرانی، از توزیع‌کننده، تولیدکننده تا فروشنده، واردکننده و طراحان فراهم کرده تا بتونید کالاهاتون رو از هر شهری در ایران در ویترین بزرگش نمایش بدید.

فروش تو دیجی کالا راحت تره و همه میتونن با بارگذاری مدارک و گذروندن دوره آموزشی، با رعایت قوانین دیجی کالا هر کالایی که جزو کالاهای ممنوعه نیست رو بفروشن.

کالاهایی که در دیجی‌کالا نمی‌توان فروخت! (کالاهای ممنوعه)

فروش تو دیجی استایل به دلیل وجود چارچوبهای سخت تر و تخصصی در حوزه مد و پوشاک، چند مرحله ارزیابیِ بیشتر داره و قوانین بیشتری هم شاملش میشه.

بعد از پر کردن کامل فرم زیر و ثبت درخواست همکاری، کارشناسان دیجی استایل اطلاعات رو ارزیابی میکنن و در صورت مثبت بودن باهاتون تماس میگیرن و نیاز هست که شرکت یا تولیدی یا کارگاهتون وهمچنین کیفیت و تنوع محصولاتتون از نزدیک مورد بررسی قرار بگیره و درباره توانایی و پتانسیل تولید/عرضه شما مذاکراتی صورت بگیره.

برای همکاری با گروه مد و پوشاک دیجی کالا، با پر کردن فرم زیر اطلاعات رو به تیم ارزیابی ما داده و در صورت موفقیت، منتظر تماس از طرف کارشناسان ما باشید:

فروشنده عزیز

لطفا توجه فرمایید

فرآیند ارزیابی فروشندگان برای همکاری با گروه مد و پوشاک دیجی‌کالا تغییر کرده است و از این به بعد به جای تکمیل فرم، باید از طریق «درخواست پشتیبانی» پنل خود اقدام کنید.

برای این درخواست، پس از ورود به پنل و انتخاب منوی درخواست پشتیبانی، گزینه ثبت درخواست پشتیبانی را انتخاب کنید، سپس از میان دسته‌بندی‌ها،«قیمت‌گذاری و فروش» و از میان موضوعات «سایر درخواست‌ها» را انتخاب کنید و درخواست خود را ارسال کنید.

در صورتی پنل فروشندگی در دیجی‌کالا ندارید از طریق تماس با پشتیبانی فروشندگان دیجی‌کالا (۶۱۹۳۰۶۰۰۰-۰۲۱) موضوع را مطرح کنید.

به اینکه شما رو در کنار خودمون داریم افتخار می کنیم