خبرنامه‌ مرکز فروشندگان دیجی‌کالا – شماره دوازدهم خرداد ۹۸

خبرنامه‌ی دوازدهم مرکز فروشندگان دیجی‌کالا منتشر شد. امتیاز عملکرد فروشندگان، قوانین ویرایش محصول پس از اولین تایید، نکات مهم ارسال محموله به انبار و کالاهای ممنوعه فروشندگان دیجی‌کالا، موضوعاتی است که در این شماره راجع به آن با شما صحبت می‌کنیم. اگر از فروشندگان دیجی‌کالا هستید، مطالعه‌ی این شماره از خبرنامه را از دست ندهید!

امتیاز عملکرد فروشندگان

در راستای سیاست‌های مشتری محور دیجی‌کالا و به منظور افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها، دیجی‌کالا به فروشندگان بر اساس عملکرد آنها امتیاز خواهد داد. برای اطلاعات بیشتر  روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

ویرایش محصول پس از اولین تایید

تا قبل از تایید کارشناسان دیجی‌کالا تمامی اطلاعات محصول، تصویر اصلی و تصاویر آلبوم قابل ویرایش هستند.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

نکات ارسال محموله به انبار

نکات بسیار مهمی در زمان ایجاد محموله، چاپ و الصاق لیبل مشخصات کالا و ارسال محموله وجود دارد که رعایت نکردن هر کدام از این نکات باعث اختلال در کار انبار، ناقص دریافت شدن محموله، تاخیر در ارسال سفارشات مشتری و در نهایت جریمه‌ی فروشنده می‌شود.

کالاهای ممنوعه فروشندگان

برای هر کسب‌و‌کار، شغل و حرفه‌ای قوانین خاصی وجود دارد و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا هم از این قانون مستثنا نیست. دیجی‌کالا این امکان را برای فروشندگان، تامین‌کننده‌ها و مغازه‌داران فراهم کرده تا بتوانند محصولاتشان را در بزگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه به‌فروش برسانند.