خبرنامه‌ مرکز فروشندگان دیجی‌کالا – شماره سیزدهم تیر ۹۸

خبرنامه‌ی سیزدهم مرکز فروشندگان دیجی‌کالا منتشر شد.
مرکز فرم‌های درخواست فروشندگان، نکات مهم درباره‌ی ارسال محموله به انبار و اطلاعیه‌ی جدید مرکز فروشندگان، موضوعاتی است که در این شماره راجع به آن با شما صحبت می‌کنیم. اگر از فروشندگان دیجی‌کالا هستید، مطالعه‌ی این شماره از خبرنامه را از دست ندهید!

مرکز فرم‎‌های درخواست

به‌منظور بهبود و تسهیل فرآیند پاسخگویی به درخواست‌های فروشندگان، فرم‌هایی طراحی شده تا شما بتوانید برای بعضی از عناوین مشخص درخواست‌هایتان فرم را تکمیل کنید و همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

جهت آشنایی با فرم‌های مذکور روی لینک زیر کلیک کنید.

نکات مهم ارسال محموله به انبار

نکات بسیار مهمی در زمان ایجاد محموله، چاپ و الصاق لیبل مشخصات کالا و ارسال محموله وجود دارد که رعایت نکردن هر کدام از این نکات باعث اختلال در کار انبار، ناقص دریافت شدن محموله، تاخیر در ارسال سفارشات مشتری و در نهایت جریمه‌ی فروشنده می‌شود.

اطلاعیه‌ی مهم

در راستای سیاست‌های مشتری محور دیجی‌کالا، به‌منظور افزایش رضایت و اعتماد مشتریان و بهبود نحوه‌ی محاسبه‌ی درصد رضایت خرید محصول، دیجی‌کالا تصمیم دارد تغییراتی در این محاسبات ایجاد کند تا نتایج این نظرسنجی با دقت و صحت بالاتری محاسبه شود.

نتیجه درصد رضایت خرید محصول با محاسبات جدید، مطابق قبل در پنل فروشندگان و در سایت دیجی‌کالا قابل مشاهده خواهد بود.

در نتیجه این تغییرات، علاوه بر درصد رضایت خرید محصول در پنل و سایت، محاسبات بای باکس (امتیاز فروشنده در صفحه محصول برای هر کالا) نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

خبر فوری!

لطفا توجه کنید در صورتی‌که از اول خردادماه، چاپ لیبل‌ نارنجی محصولات در انبار دیجی‌کالا انجام شده باشد، هزینه‌ی چاپ لیبل از صورت حساب شما کسر خواهد شد و جزییات هزینه‌ی چاپ لیبل در صورت حساب‌های بعدی در پنل قابل مشاهده است.