مدت زمان انبارش رایگان در دیجی‌کالا به دو ماه افزایش یافت!

در یک تغییر جذاب و جدید، دیجی‌کالا مدت زمان انبارش رایگان کالاهای شما را از یک ماه به دو ماه افزایش داد! البته فقط در مهر ماه!

در مهرماه امسال (۱۴۰۳) شما می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای، کالاهای پرفروش خود را به مدت دو ماه در انبارهای دیجی‌کالا نگهداری کنید. این اقدام برای افزایش راحتی و انعطاف‌پذیری فروشندگان ایجاد شده تا بتوانند موجودی کالاهای خود را مدیریت کنند و افزایش فروش داشته باشند.

یعنی هر تنوع کالایی که در مهرماه با ساخت محموله انبارش (و نه مبتنی بر سفارش یا مرجوعی) به انبارها تحویل داده شود، تا ۶۰ روز پس از تاریخ تحویل، هزینه انبارداری برای آن تنوع کالایی کاملا رایگان خواهد بود.

شما می‌توانید، این تخفیف ۱۰۰٪ هزینه انبارداری را در صورتحساب‌های خود در بخش تخفیف هزینه انبارداری مشاهده کنید. 

باتوجه به برگزاری مگاکمپین بلک فرایدی در آذر، این فرصت بسیار خوبی است که از حالا برای انبارش کالاهایتان اقدام کنید تا آن زمان در انجام فعالیت‌های عملیاتی و فروش، آسوده‌تر باشید.

انبارش چیست؟

نگه‌داری و ذخیره‌ کالاها در یک انبار مشخص، انبارش نام دارد که به فروشندگان کمک می‌کند تا کالاها خود را به‌شکل مؤثرتری مدیریت کنند و در زمان مناسب به خریداران ارائه دهند.

چرا این تغییر رخ‌داده در دیجی‌کالا مهم است؟

افزایش مدت زمان انبارش رایگان، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون آنکه نگران هزینه‌های نگهداری باشید، کالاهای بیشتری را برای فروش در دسترس قرار دهید و این تصمیم باتوجه افزایش ظرفیت انبارها و همچنین برگزاری کمپین‌های بزرگ، برای کمک بیشتر به فروشندگان گرفته شده است.

انبارش رایگان در دیجی‌کالا چه فوایدی دارد؟

با استفاده از سرویس انبارش دیجی‌کالا، فروشندگان می‌توانند کالاهای خود را در انبارهای مجهز نگهداری کنند. این سرویس مزایای زیادی برای فروشندگان دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم. 

بهبود رتبه‌ کالاها در دیجی‌کالا: انبارش کالاها باعث می‌شود کالاها شما با نشان «ارسال فوری» به خریداران نمایش داده می‌شود. این گروه از کالاها میان خریداران دیجی‌کالا از محبوبیت بیشتری برخوردارند و خریداران به این کالاها که در انبار دیجی‌کالا موجود هستند، اعتماد بسیار بیشتری دارند. در نتیجه، با انبارش کالا و ارسال سریع آن، شانس شما برای فروش محصول افزایش می‌یابد.

 

افزایش سرعت تحویل کالا و کاهش احتمال لغو سفارش: هنگامی‌که کالاهای شما در انبارهای دیجی‌کالا ذخیره شده باشند، کالا در مدت زمان کمتری به دست خریداران می‌رسد. این امر باعث افزایش رضایت خریداران و در نهایت، افزایش فروش می‌شود. از این رو انبارش کالا احتمال لغو سفارش و جریمه‌ ناشی از آن را کاهش می‌دهد.

کاهش هزینه‌های لجستیک: انبارش کالاها در دیجی‌کالا به شما کمک می‌کند هزینه‌های انبارداری خود را کاهش دهید. دیجی‌کالا با امکانات حرفه‌ای خود مدیریت انبار و ارسال کالا را به‌صورت کامل برای شما انجام می‌دهد.

تمرکز بیشتر بر فروش و بازاریابی: انبار کردن کالا در دیجی‌کالا با برداشتنِ بار ارسال از دوش شما، این فرصت را برایتان فراهم می‌کند تا انرژی و زمان بیشتری را صرف بهبود استراتژی‌های بازاریابی، افزایش تعامل با خریداران و فروش بیشتر کنید.

چطور از این فرصت استفاده کنید؟

شما به مدت دوماه می‌توانید پرفروش‌ترین کالای خود را انبارش کنید. درصورتی‌که کالایی دارید که هنوز به‌عنوان کالای پرفروش شناخته نشده است، نگران نباشید! دیجی‌کالا این فرصت را فراهم کرده است تا درخواست انبارش برای این نوع کالاها را ثبت کنید.

برای انبارش کالاهایی که هنوز دسترسی ندارید، کافی است فرم درخواست زیر را پر کنید، در صورتی که کالای شما به شرایط دریافت انبارش نزدیک باشد، دسترسی به شما داده می‌شود.

همین حالا اقدام کنید و از مزایای دوماه انبارش رایگان بهره‌مند شوید.