اطلاعیه تغییر هزینه پردازش و بسته‌بندی در دیجی‌کالا

هزینه پردازش و بسته‌بندی کالا و هزینه خدمات ناوگان دیجی‌کالا از اول خرداد ۱۴۰۲ به‌روز خواهد شد.

کف و سقف هزینه پردازش و بسته‌بندی کالاها در دیجی‌کالا از آبان ماه ۱۴۰۰ تاکنون ثابت مانده، در حالی که هزینه‌ها در بخش لجستیک و تامین از حمل‌ونقل تا مواد اولیه، انبارداری و نیروی انسانی در این مدت افزایش چشمگیری داشته است. 

دیجی‌کالا تصمیم گرفته‌است برای حفظ کیفیت سرویس‌دهی به فروشندگان عزیز، تغییرات ضروری و البته نسبتا جزیی را در میزان هزینه پردازش و بسته‌بندی کالا اعمال کند. این تغییرات به دیجی‌کالا اجازه می‌دهد که فرایندهای عملیاتی خود را پویا و چابک نگه‌دارد و ثبات کیفیت خدماتش در این بخش  را تضمین کند.

تغییرات قیمت کف و سقف در جدول زیر قابل مشاهده است.

هزینه‌های انبارداری و خدمات تحویل محموله از انبارهای سیار و باجه‌های دریافت به انبارهای اصلی دیجی‌کالا افزایش پیدا کرده است.

برای اطلاع از هزینه‌های انبارداری به منوی «مالی»، زیر منوی «کمیسیون‌ها، هزینه‌ها و جریمه‌ها» مراجعه کنید.

همچنین در زمان ساختن محموله، اگر انبارهای سیار یا باجه‌های دریافت را برای تحویل انتخاب کنید، هزینه به صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید از هزینه پردازش و بسته‌بندی هر تنوع کالایی در پنل فروشندگی، در بخش «مدیریت تنوع و قیمت‌گذاری» و از میزان نهایی هزینه خدمات ناوگان در بخش «ساخت مرسوله» اطلاع پیدا کنید.

توجه داشته‌باشید در راستای این تغییرات هزینه لیبل  نیز  ۳۰۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.

این تغییرات بر روی صورت‌حساب سفارش‌های ثبت شده از ۱ خرداد ۱۴۰۲ به بعد اعمال خواهد شد و شما می‌توانید تا پایان اردیبهشت به فروش و انبارش کالاهای خود با هزینه سابق ادامه دهید.

امیدواریم همواره هم‌گام با فروشندگان عزیز که شریک تجاری دیجی‌کالا هستند، شاهد رشد روزافزون کسب و کارهایمان باشیم.