در کمپین بزرگ «بازگشت به مدرسه» شرکت کنید، بلیط ال کلاسیکو و تور اسپانیا جایزه بگیرید!

از همین حالا می‌توانید کالاهایتان را در کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه با عنوان «مگاکمپین بهترین وقت خرید» شرکت دهید و با این کار در قرعه کشی اولین جایزه بزرگ ویژه فروشندگان دیجی‌کالا حاضر شوید و شانس‌تان را برای برنده شدن «تور سفر به اسپانیا به همراه بلیط ال کلاسیکو» امتحان کنید.

چطور در مگاکمپین بهترین وقت خرید (کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه) شرکت کنیم؟

برای این کار کافی است حتما روی لینک زیر کلیک کنید یا به صفحه «شرکت در پروموشن جدید» از منوی «بازاریابی و تبلیغات پنل فروشندگی» بروید. با جستجوی عبارت «مگاکمپین بهترین وقت خرید- بازگشت به مدرسه ۱۴۰۲» کالاهایتان را در کمپین شرکت دهید.

همچنین ویدئوی آموزشی شرکت در مگاکمپین را می‌توانید در لینک زیر ببینید.

چطور می‌توانم در قرعه کشی جایزه بزرگ سفر به اسپانیا و بلیط ال کلاسیکو شرکت کنم؟

اولین جایزه بزرگ ویژه فروشندگان دیجی‌کالا شهریور ماه همزمان با «مگاکمپین بهترین وقت خرید» (کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه) از ۴ تا ۱۰  شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و همه فروشندگان شانس این را دارند که به سادگی در قرعه‌کشی این جایزه بزرگ حاضر شوند. 

برای این منظور کافی است حداقل یک تنوع کالایی را به مدت حداقل یک روز  از مسیر گفته شده در کمپین بزرگ «بهترین وقت خرید» شرکت دهید. 

همچنین به ازای اضافه کردن هر ۱۰ تنوع کالایی به مگاکمپین، یک امتیاز و شانس اضافه دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر ۳۰ تنوع کالایی را در کمپین شرکت دهید، اسم‌تان سه بار در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و سقف امتیازها هم ۳۰ است. یعنی فرصت این را دارید که با اضافه کردن ۳۰۰ تنوع کالایی به کمپین (در صورتی که در حال حاضر ثبت شده‌اند و امکان تامین و فروش آن‌ها را دارید)  شانستان را تا ۳۰ برابر افزایش دهید.

همه می‌توانند در این مگاکمپین شرکت کنند؟

تقریبا همه گروه‌های کالایی می‌توانند در این مگاکمپین شرکت کنند و با اعمال تخفیف از طریق مراحلی که در بالا گفته شد، شانس فروش را بالا ببرند. 

البته در صورتی که پس از جستجوی «مگاکمپین بهترین وقت خرید – بازگشت به مدرسه ۱۴۰۲» کالایی برای شما نمایش داده نشد، می‌توانید با قراردادن تخفیف هوشمند از فرصت کمپین برای افزایش سفارش استفاده کنید.

شرایط شرکت دادن کالاها در این مگاکمپین چیست؟

  1. درصورتی که هنگام شرکت دادن تنوع کالایی در کمپین، این کالا بیشتر از ۲۰ روز از یک ماه گذشته دارای تخفیف بوده باشد (به جز تخفیف شگفت انگیز)، قیمتش بعد از تخفیف کمپین باید کمتر از کمترین قیمتِ بعد از تخفیف همان کالا در حداکثر ۱۴ روز اخیر باشد.
  2. درصورتی که هنگام شرکت دادن تنوع کالایی در کمپین، این کالا کمتر از ۲۰ روز از یک ماه گذشته دارای تخفیف بوده باشد (به جز تخفیف شگفت انگیز)، قیمتش بعد از تخفیف کمپین باید کمتر یا مساوی با کمترین قیمتِ بعد از تخفیف همان کالا در حداکثر ۱۴ روز اخیر باشد.

کالاهای با قیمت درج‌شده یا قیمت مصوب:

  1.      قیمت بعد از تخفیف تنوع کالاهاییِ کمتر یا مساوی با کمترین قیمت بعد از تخفیف همان کالا (به جز تخفیف شگفت انگیز) در حد اکثر ۱۴ روز اخیر باشد.
  2.      قیمت قبل از تخفیف تنوع کالاهاییِ کمتر یا مساوی با کمترین قیمت قبل از تخفیف همان کالا (به جز تخفیف شگفت انگیز) در  حداکثر ۱۴ روز اخیر باشد.
  3.       بیشترین میزان تخفیف مجاز ۸۰ درصد است.
  4.        کمترین میزان تخفیف مجاز روی یک تنوع کالایی برای هر دسته‌بندی کالایی متفاوت است و میزان آن در پنل شما هنگام اضافه کردن کالا به کمپین، قابل مشاهده است.
  5.      از مدت زمان درج کالا تا شروع کمپین بیش از ۵ روز گذشته باشد یا اگر کالا در مدت زمانی کمتر از ۵ روز تا شروع کمپین درج شده است، در این ۵ روز حداقل یک سفارش داشته باشد.

نکات مهم:

  • بررسی قیمت در بازه‌های زمانی برای هر دسته‌بندی کالایی متفاوت است و جزئیات آن از اینجا قابل مشاهده است.
  • چنانچه طبق بررسی کارشناسان دیجی‌کالا، کالایی تخفیف کاذب داشته باشد از کمپین خارج می‌شود.

چرا باید در این کمپین بزرگ شرکت کنیم؟

شهریور ماه بهترین وقت خرید است و در این مگاکمپین، صفحات اختصاصی برای بسیاری از گروه‌های کالایی ساخته شده است همچنین تبلیغات گسترده‌ای برای جذب خریداران انجام می‌شود که موجب افزایش بازدید و به دنبال آن افزایش خرید از وبسایت دیجی‌کالا می‌شود و حتی کالاهای آن دسته از گروه‌های کالایی که صفحه اختصاصی ندارند هم به صورت هدفمند و هوشمند برای خریداران بالقوه و افراد علاقه‌مند به آن کالاها تبلیغ خواهد شد.

 بنابراین، «بهترین وقت خرید» بهترین زمان دریافت سفارش است و کافی است کالاهایتان را در معرض دید و انتخاب خریداران اصلی قرار دهید و البته همانطور که گفته شد با شرکت در این مگاکمپین می‌توانید برنده خوش شانس «جایزه بزرگ» هم باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مگاکمپین بهترین وقت خرید (کمپین بزرگ بازگشت به مدرسه) از جمله آمار سال گذشته، اقدامات قبل، حین و بعد از کمپین و تخفیف‌های ویژه ادسرویس برای فروشندگان اینجا کلیک کنید.