با حراج میان فصل پوشاک آشنا شوید

حراج میان فصل پوشاک چیست و چرا باید حتما کالاهایمان را در آن شرکت دهیم؟

سبقت گرفتن از رقبا در هر بازاری نیازمند برنامه ریزی استراتژیک و اجرای به موقع برنامه‌هاست و در بازار پوشاک یکی از یکی از موثرترین راه‌ها برای افزایش فروش ومدیریت موجودی‌ها، فروش از طریق کمپین «میان فصل» است.

کمپین میان فصل مد و پوشاک چیست؟ 

کمپین میان فصل پوشاک یک برنامه فروش ویژه است که در همه جای جهان، چه در بازارهای آفلاین و چه آنلاین بین فصول اصلی تغییر مد، یعنی معمولاً در اواخر بهار و اواخر پاییز اجرا می‌شود و دیجی‌کالا امسال از ۱۹ تا ۲۵ خرداد ماه این کمپین را با عنوان «حراج میان فصل خرداد» برگزار می‌کند. 

 برخلاف فروش آخر فصل که هدفش معمولا فقط انبارتکانی و آمادگی برای فصل جدید است، حراج میان فصل (علاوه بر تخفیف روی کالاهای بهاری که ممکن است برای تابستان مناسب نباشد)، بر روی ارائه بهترین قیمت، تخفیفات و تبلیغات برای کالاهای فصل جاری به خریداران متمرکز است و فرصتی عالی برای جذب خریدارانی است که به دنبال سبک‌های تازه با قیمتی کمتر و مناسب‌تر هستند. 

چرا خوب است که پنل‌مان در حراج میان فصل دیجی‌کالا حاضر باشد؟

۱- افزایش فروش و جریان نقدینگی

 فروش میان فصل، می‌تواند درآمد شما را در دوره‌ای که ممکن است کاهش پیدا کرده باشد، به میزان قابل توجهی افزایش دهد. دیجی‌کالا با برگزاری این کمپین و تبلیغات مرتبط، راه خریداران را برای رسیدن به کالاهای شما هموارتر می‌کند، بازدید را بالا می‌برد و شما می‌توانید با ارائه تخفیف‌های جذاب بر روی کالاهای محبوب و پرطرفدار از این فرصت برای حفظ جریان درآمدتان در ادامه فصل استفاده کنید.

۲- مدیریت کارآمد موجودی

همه فعالان حوزه پوشاک بر این واقفند که روند مد سریع تغییر می‌کند و کالایی که در زمان مد شدن و فصل خودش فروش نرود، می‌تواند به سرعت از چرخه خرید و توجه خارج شود. فروش میان فصل به شما کمک می‌کند تا با جابجایی محصولاتتان قبل ازاینکه از مد بیفتند، موجودی خود را به طور موثرتری مدیریت کنید و فضای تامین و تولیدتان را برای کالکشن‌های فصل جدید، باز کنید. 

۳- افزایش وفاداری خریداران به پنل شما

 ارائه تخفیف‌ها و تبلیغات در زمانی که بازدید از دیجی‌کالا بالاست، می‌تواند وفاداری خریداران به برند و پنل شما را بیشتر کند. نام شما در ذهن خریدارانی که در زمان مناسب به آن‌ها تخفیف می‌دهید ماندگار‌تر است و تجربه مثبت، خریداران را به خرید دوباره از شما ترغیب می‌کند. 

۴- افزایش آگاهی از برند و استفاده از فرصت تبلیغات دیجی‌کالا

 تبلیغات حراج میان فصل دیجی‌کالا، به صورت عمومی در شبکه‌های اجتماعی و سایر پلتفرم‌ها و به صورت هدفمند از طریق پیامک برایش انجام می‌شود، بنابراین، فرصتی بسیار خوبی است که نام پنل و برندتان در میان همه برندهای برتر بازار به نمایش در آید و از قافله رقبا جا نمانید. 

چگونه حضور موفقی در حراج میان فصل دیجی‌کالا داشته باشیم؟

۱- از همین حالا برنامه‌ریزی کنید

 کمپین های موفق نیاز به برنامه ریزی دقیق دارند. با توجه به ایمیل‌هایی که تا پایان کمپین برایتان ارسال می‌شود و بررسی گزارش‌های موجود در پنل، موجودیتان و فرصت‌های پیش رو را تحلیل کنید تا بهترین تصمیم را درباره کالاها و موجودی داشته باشید. 

۲- پیشنهادی بدهید که کسی نتواند آن را رد کند!

وجود رقبا را نمی توان انکار کرد، برای اینکه بتوانید با سایر فروشندگان چه در پلتفرم و چه حتی رقبای آفلاین رقابت کنید، باید بهترین پیشنهاد را به خریداران ارائه کنید، دیجی‌کالا با دسته‌بندی‌های مختلف قیمتی و کالایی این کار را برای شما راحت کرده است و کافی است با ارائه بیشترین تخفیفی که همچنان حاشیه سودتان را نیز حفظ می‌کند، وارد رقابت شوید. 

۳- تبلیغات را یادتان نرود

حالا که خریدار و مخاطب در نزدیکترین فاصله از کالایتان قرار دارند، تبلیغات می‌تواند کلید موفقیت باشد. با استفاده همزمان از خدمات تبلیغاتی دیجی‌کالا، علاوه بر اینکه کمپین پرشورتری خواهید داشت، شانس فروش را بیشتر می‌کنید. 

۴- حواستان به عملکرد پنل باشد

تنظیمات موجودی‌تان را با دقت انجام دهید، به زمان تعهد تحویل پایبند باشید و روزانه سفارش‌هایتان را بررسی و برایشان محموله بسازید، کالاهای پرفروش را انبارش کنید تا بتوانید با خیال راحت کمپین را با رونق خوب به پایان برسانید.

چطور کالاهایتان را در صفحات پربازدید کمپین حراج میان فصل قرار دهید؟

برای اینکار کافی است از زمانی که این کمپین در پنل فروشندگی شما نمایش داده می‌شود، از طریق منوی بازاریابی، زیر منوی شرکت در پروموشن جدید، کالاهایتان را به کمپین اضافه کنید. زمان قرار دادن کالاها در صفحات کمپین مجددا به شما اطلاع رسانی میشود. 

توجه داشته باشید، هرچه تخفیف‌های جذاب و ویژه‌تری را بر روی کالاهایتان اعمال کنید، شانس قرارگیری کالاهایتان در بهترین و پربازدیدترین جایگاه‌ها و صفحات سایت را بالا می‌برید و همزمان توجه خریداران بیشتری را به کالاهایتان جذب می‌کنید.