اطلاعیه تکمیل مراحل ثبت‌نام

فروشندگانی که از تاریخ ۲۳ اردیبهشت۱۴۰۲ در دیجی‌کالا ثبت نام کرده‌اند، ضروری است که با طی کردن مراحل زیر، ثبت نام خود را تکمیل کنند تا در فرآیند بررسی مدارک قرار گیرند.

فروشندگان حقیقی، پس  از وارد شدن به پنل و در بخش پروفایل، موارد  زیر  را تکمیل کنند:

  • ابتدا باید در بخش اطلاعات مالک کسب‌وکار، احراز هویت در سامانه هدا (برای تایید کد ملی و سن قانونی) را انجام دهند و ایمیل خود را ثبت و تایید کنند.
  • سپس باید در بخش اطلاعات فروشگاه نام فروشگاه خود را انتخاب کنند. (می‌توانید جزئیات قوانین نام گذاری و موارد غیرقابل قبول را در مقاله «چگونه می‌توانیم در دیجی‌کالا به عنوان فروشنده  ثبت‌نام کنیم؟»  بخوانید.)
  • در بخش آدرس، آدرس خود و در بخش مالی، شماره شبا (یا شماره کارت) به نام خود را ثبت کنند.

پس از تکمیل موارد بالا، مدارک فروشندگان  طی مدت ۲۴ ساعت بررسی و در صورت صحیح بودن مدارک، ثبت‌نام آن‌ها تایید می‌شود.

فروشندگان حقوقی، ابتدا باید در بخش اطلاعات مالک کسب‌وکار ایمیل خود را ثبت و تایید کنند.

  • سپس باید در بخش اطلاعات فروشگاه نام فروشگاه خود را انتخاب کنند. می‌توانید جزئیات قوانین نام‌گذاری و موارد غیرقابل قبول را در مقاله «چگونه می‌توانیم در دیجی‌کالا به عنوان فروشنده ثبت‌نام کنیم؟»  بخوانید.)
  • در بخش آدرس، آدرس خود (مطابق آدرس ثبت شده در سامانه ir یا آدرس روزنامه رسمی) ثبت کنند سپس در بخش مالی، شماره شبا (یا شماره کارت) حسابی به نام شرکت را وارد کنند.

در بخش مدارک نیز باید ۳ مدرک  زیر را بارگذاری کنند:

  1. برای استعلام وضعیت مودیان مالیات بر ارزش افزوده به آدرس: https://www.evat.ir/frmNewvalidationofregistration.aspx مراجعه و تصویر آن را با عنوان «آخرین تغییرات گواهینامه ارزش افزوده»بارگذاری کنند.
  2. کارت ملی همه صاحبان امضا (پشت و روی کارت) را بارگذاری کنند. اگر کارت ملی ایشان صادر نشده است، لطفا تصویر صفحه اول شناسنامه را به همراه رسید تحویل کارت ملی ، در قالب یک عکس بارگذاری کنند.
  3. برای مشاهده آخرین نسخه روزنامه رسمی صاحبان امضا به سایت : http://www.rrk.ir/News/NewsList.aspx مراجعه و تصویر آن را با عنوان «آگهی آخرین تغییرات روزنامه رسمی»بارگذاری کنند. این آگهی باید شامل مدت زمان اعتبار اعضای هیئت مدیره و نام صاحبان امضا باشد.

پس از تکمیل موارد بالا، مدارک فروشندگان  طی مدت ۲۴ ساعت بررسی و در صورت صحیح بودن مدارک، ثبت‌نام آن‌ها تایید می‌شود.