در بلک فرایدی خودتان ارسال کنید، گوشی سامسونگ برنده شوید

به مناسبت مگاکمپین بلک فرایدی (بزرگترین حراج سال) قابلیت «ارسال فروشنده» به تمامی فروشندگان اختصاص یافت.

با استفاده از قابلیت ارسال فروشنده، می‌توانید کالاهایتان را به صورت مستقیم برای خریدار ارسال و با کاهش زمان تحویل و جلب نظر خریدار، سفارش‌هایتان را بیشتر کنید.

دو گوشی سامسونگ A54 به قید قرعه به دو نفر از فروشندگانی که در طول مگاکمپین بلک فرایدی کالاهایش را از طریق ارسال فروشنده، ارسال کنند، هدیه داده می‌شود.

همچنین با استفاده از ارسال فروشنده در طول کمپین بلک‌فرایدی،  ۱۰ درصد ارزش ریالی هر «سفارش» را تا سقف ۳۰ هزارتومان علاوه بر فروش و درآمدتان، روی صورتحساب دی ماه دریافت می‌کنید. به طور مثال اگر ارزش سفارشی ۳۵۰ هزار تومان باشد، ۳۰ هزار تومان علاوه بر درآمدتان به شما باز می‌گردد.

توچه داشته باشید سقف هزینه ارسال فروشنده از ۱ تا ۱۵ آذرماه برای کالاهای سایز کوچک و متوسط و همچنین ارسال پستی به ۴۰ هزارتومان کاهش پیدا می‌کند.

چطور قابلیت «ارسال توسط فروشنده» را فعال کنم؟

در وبینار آموزشی که به صورت اختصاصی برای ارسال فروشنده، برگزار می‌شود، شرکت کنید و فرم انتهای وبینار را تکمیل کنید، ۴۸ ساعت پس از شرکت در وبینار، قابلیت ارسال فروشنده برای شما فعال خواهد شد.

این وبینار روزانه در ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵ و ۲۲برگزار می‌شود. شرکت در یک سانس از این وبینار و تکمیل فرم انتهای آن برای دریافت این قابلیت کافی است، برای شرکت در آن راس ساعت روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

برای یادگیری فعال کردن قابلیت ارسال فروشنده و نکات مهم آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

مزایای قابلیت ارسال توسط فروشنده

  • حذف شدن هزینه‌های ارسال و پردازش در سفارش‌های «ارسال توسط فروشنده»
  • محدود شدن هزینه‌های این سفارش‌ها برای فروشنده به کمیسیون دیجی‌کالا
  • کاهش زمان رسیدن سفارش به دست مشتری و افزایش رضایت مشتری از مدت زمان انتظار پایین و در نتیجه تکرار خرید
  • حذف مراحل تحویل کالا به انبار دیجی‌کالا
  • حذف مراجعه به انبار و صرفه‌جویی در زمان فروشنده
  • فروش کالاهایی که به علت محدودیت انبارهای دیجی‌کالا، امکان فروش ندارند. (کالاهای سایز بزرگ و حجیم مثل تردمیل، پیانو، گاو صندوق، مبلمان و …)

همین الان کالاهای خود را در کمپین بلک فرایدی، بزرگترین حراج سال دیجی‌کالا، شرکت دهید و بعد از دریافت سفارش با استفاده از ارسال فروشنده سفارش‌های خود را ارسال کنید تا در قرعه‌کشی ۲ عدد گوشی سامسونگ A54 شرکت کنید.

نکته مهم:

در نظر داشته باشید، قابلیت«ارسال فروشنده» پیش از این تنها با به دست آوردن معیارهای مشخصی امکان پذیر  بود اما در بازه کمپین بلک فرایدی به تمامی فروشندگانی که در وبینار حضور پیدا کنند، تعلق می‌گیرد و در صورت عملکرد مناسب در کمپین، بعد از آن نیز تمدید خواهد شد.