تبلیغ کالاهای اقتصادی و ارزان قیمت دیجی‌کالا در تلویزیون آغاز می‌شود

کمپین کالاهای اقتصادی از ۱۵ مهرماه آغاز و در تلویزیون تبلیغ می‌شود. 

این کمپین به کالاهای با قیمت مناسب و نسبتا ارزان در هر گروه کالایی اختصاص دارد و با تمرکز روی این کالاها، نظر خریداران را برای مراجعه به وب‌سایت جلب می‌کند تا سرآغاز دیجی‌کالایی شدن مخاطبانی باشد که هنوز خرید آنلاین از دیجی‌‌کالا را تجربه نکرده‌اند‌.

چطور می‌توانم در کمپین شرکت کنم و فروش را بالا ببرم؟

در صورتی که قیمت کالاهایتان در بازه قیمتی مشخص شده برای این کمپین باشد، به صورت خودکار به آن اضافه می‌شوند و در صفحات اصلی و پربازدید کمپین قرار می‌گیرند. برای دریافت فایل بازه قیمتی کمپین در هر گروه کالایی روی لینک زیر کلیک کنید:

در صورتی که قیمت کالاهایتان در این بازه قیمتی نباشد، می‌توانید با ورود به صفحه «شرکت در پروموشن جدید» از لینک زیر یا منوی بازاریابی و تبلیغات، و جستجوی عبارت «تبلیغات تلویزیونی – کمپین کالاهای اقتصادی مهر ۱۴۰۲»  آن‌ها را با حداقل ۱ درصد تخفیف در این کمپین شرکت دهید تا راه برای دیده شدن هرچه بیشتر فروشگاه تان نیز باز شود. 

توجه داشته باشید، با تبلیغات تلویزیونی که بازخورد بسیار بالایی دارد، شما این فرصت را دارید که از بازدید پرشمار و مراجعه خریداران جدید به وب‌سایت دیجی‌کالا به خوبی بهره ببرید و فروشتان را بیش از قبل افزایش دهید.