تماشای تیکی تاکا در قلب اسپانیا؛ اولین جایزه بزرگ فروشندگان دیجی‌کالا

تماشای تیکی تاکای ال کلاسیکو در نیوکمپ یا سانتیاگو برنابئو، رو در رو با آثار پیکاسو، شنیدن موسیقی ظریف و قدرتمند سبک فلامنکو، همه این‌ها برای تو! 

«سفر به اسپانیا و بلیط ال کلاسیکو» اولین جایزه بزرگ فروشندگان دیجی‌کالاست. سفری به سرزمین ماجراجویی‌هایی از جنس «ویکی کریستینا بارسلونا»، مهد شاهکارهای معماری از «مسجد کوردوبا» تا «کلیسای ساگرادا»، کشور افسانه‌های تاریخی «گرانادا» با عجیب‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها مثل رستوران «ویژن کاکی ونتا» کشور هنرمندانی بی‌بدیل نظیر «فرانسیس گویا». 

اسپانیا، سرزمین رویاها

فرقی ندارد طرفدار بارسا باشید یا رئال یا حتی علاقه‌مند به یکه‌تازی و چیره دستی «نادال». اسپانیا، همان کشور پرجاذبه‌ای است که ستارگانش در همه عرصه‌ها برای همه مردم جهان خاطره ساخته‌اند، الهام بخشند و قدم زدن در شهرها، محله‌ها و خیابان‌هایش می‌تواند لحظه به لحظه حس و حالی سحرآمیز داشته باشد؛ جادویی مثل نقاشی‌های معروف «دالی»، پاس‌کاری‌های به یادماندنی اسطوره اخلاق فوتبالی «ژاوی»، دلربایی بازی هنرمندانه سوپر استار هالیوودی «پنه لوپه کروز» یا خستگی ناپذیری مدافع همیشه محبوب «سرخیو راموس». 

اگر شما هم می‌خواهید شانس‌تان را برای برنده شدن این سفر که حتما خاطره‌انگیز خواهد بود، امتحان کنید و علاوه بر گشت و گذار در این شبه جزیره پرطرفدار، تماشاچی ال کلاسیکو فصل جدید لالیگا باشید، فقط کافی است در کمپین بزرگ «بهترین وقت خرید» که در ادامه کمپین بازگشت به مدرسه برگزار می‌شود، شرکت کنید و با اضافه کردن تنوع‌های کالایی بیشتر به کمپین امتیازتان را هر روز بالاتر ببرید!

شرایط حضور در جایزه بزرگ فروشندگان دیجی‌کالا

اولین جایزه بزرگ ویژه فروشندگان دیجی‌کالا شهریور ماه همزمان با کمپین بزرگ «بهترین وقت خرید» (بازگشت به مدرسه) از ۴ تا ۱۰  شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و همه فروشندگان شانس این را دارند که به سادگی در قرعه‌کشی این جایزه بزرگ حاضر شوند. 

برای این منظور کافی است حداقل یک تنوع کالایی را به مدت حداقل یک روز در کمپین بزرگ «بهترین وقت خرید» شرکت دهید. همچنین به ازای اضافه کردن هر ۱۰ تنوع کالایی به مگاکمپین، یک امتیاز و شانس اضافه دریافت خواهید کرد. به طور مثال اگر ۳۰ تنوع کالایی را در کمپین شرکت دهید، اسم‌تان سه بار در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و سقف امتیازها هم ۳۰ است. یعنی فرصت این را دارید که با اضافه کردن ۳۰۰ تنوع کالایی به کمپین (در صورتی که در حال حاضر ثبت شده‌اند و امکان تامین و فروش آن‌ها را دارید) و شانس‌تان را تا ۳۰ برابر افزایش دهید.

البته که هر چه کالاهای بیشتری را در مگاکمپین شرکت دهید به فروش خودتان هم کمک خواهید کرد و می‌توانید از افزایش بازدیدها بهترین بهره را ببرید. 

همین حالا روی لینک زیر کلیک و با جستجوی عبارت «مگاکمپین بهترین وقت خرید-بازگشت به مدرسه ۱۴۰۲» در کمپین شرکت کنید و اولین قدم از مسیر سفر اسپانیا را بردارید: