نظرسنجی جامع فروشندگان دیجی‌کالا

نظرسنجی جامع فروشندگان چیست؟

 

این نظرسنجی که هر سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود، با هدف سنجش میزان رضایت فروشندگان از خدمات و فرایندهایی مرتبط است که دیجی‌کالا به فروشندگان خود ارایه می‌دهد. در واقع نظرسنجی فروشندگان یکی از ارزشمندترین فعالیت‌های دیجی‌کالا است و مهم‌ترین راه ارتباطی ما با شما فروشنده‌های محترم بوده و به همین خاطر با تمام توان تلاش می‌شود که این رویداد به بهترین شکل ممکن برگزار شود. از آنجایی که حمایت از فروشندگان و کسب‌وکارهای ایرانی و همچنین ایجاد و افزایش گردش مالی برای هر فروشنده یکی از دغدغه‌های اصلی دیجی‌کالا است، نتایج این نظرسنجی بسیار ارزشمند است و می‌تواند بنای مهمی برای انجام تغییرات بهتر در دیجی‌کالا باشد.

ما ایمان داریم که شما فروشنده‌های دیجی‌کالا به عنوان افرادی که به خوبی از دانش فروش و کسب‌وکار در فضای آنلاین آگاهی دارید، می‌توانید به ما در جهت بهبود شرایط موجود و بهتر کردن سازوکار دیجی‌کالا کمک کنید؛ به همین خاطر سعی می‌کنیم تا همیشه و در همه وقت از تمام مسیرهای ارتباطی خود، به خصوص نظرسنجی جامع فروشندگان با دیدگاه‌های شما فروشنده‌های عزیز آشنا شده و از آن‌ها در جهت بهتر شدن وضعیت و روند کنونی و همچنین تعیین فعالیت‌های آینده دیجی‌کالا استفاده کنیم. ما این مسیر را با یکدیگر شروع کرده‌ایم و اهداف بزرگی را در پیش رو داریم که باید با همکاری هم به آن دست پیدا کنیم.

 هر فروشنده‌ای می‌تواند در این نظرسنجی شرکت کند. لزوم شرکت در این نظرسنجی از این جهت اهمیت دارد که دیجی‌کالا با بررسی این نظرات می‌تواند رویکرد خود را بهبود بخشیده و در جهت خواست و نیاز فروشندگان اقدام به برنامه‌ریزی فعالیت‌ها، پروژه‌ها و یا حتی تغییرات زیرساخت‌های خود کند. بدیهی است که این موضوع می‌تواند منجر به افزایش میزان رضایتمندی فروشنده‌ها شود. این رضایتمندی نزد دیجی‌کالا اهمیت ویژه‌ای دارد و در سال‌های گذشته نیز بسیاری از تغییرات انجام‌شده طبق نظرات و دیدگاه‌های فروشندگان عزیزمان انجام شده است. 

تغییرات مهمی که بر اساس نظر  و خواست فروشندگان در دیجی‌کالا انجام شده است:

یکی از درخواست‌های فروشندگان کوتاه شدن بازه زمانی پرداخت ۳۰ روزه بود، در نتیجه دیجی‌کالا تصمیم گرفت تا به جهت حمایت از فروشندگان خود این بازه را کوتاه‌تر کند که در نهایت این بازه زمانی به نصف زمان قبلی یعنی حداکثر ۱۵ روز کاهش پیدا کرد. حتی برای ایجاد رضایت بیشتر دیجی‌کالا شرایطی را ایجاد کرده است تا هر فروشنده‌ای بتواند با فروش بیشتر، طی زمانی کوتاه‌تر از ۱۵ روز نیز تسویه حساب خود را انجام دهد. 

اتفاق خوب دیگری که باز هم به کمک نظرات شما رخ داده است، ایجاد انبارهای سیار است. 

بعضی از شما فروشنده‌های عزیز اعلام کرده بودید که به خاطر مسافت زیاد و دور بودن بعضی انبارهای دیجی‌کالا، دسترسی به آن‌ها ساده نیست. این موضوع به خصوص برای فروشندگان اصفهانی دغدغه مهمی بود و دیجی‌کالا بر اساس همین نظرات تصمیم به ایجاد انبارهای سیار گرفت و به دنبال نظرات مثبت و استقبال شما در سطح شهرهای مختلفی مثل اصفهان، مشهد، تبریز و… دیگر شهرهای مختلف کشور کرد. حتی در نقاط مختلف شهر تهران مانند میرداماد، یوسف آباد و… برای راحتی شما فروشندگان عزیز انبار سیار قرار گرفت.

نکته‌ای که قابل اهمیت است و به نوعی بیان‌گر رضایت فروشندگان از انبارهای سیار است این است که پس از قرار دادن انبارهای سیار و در حال حاضر ۲۵درصد از سفارش‌های فروشندگان دیجی‌کالا به انبارهای سیار تحویل داده می‌شود که مطمئنا نقش پررنگی نیز در ایجاد رضایت مشتریان از ارسال به موقع کالا توسط فروشنده‌های دیجی‌کالا دارد. 

از دیگر تغییراتی که به خاطر نظرات شما انجام شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: