چهارمین گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای فعال در دیجی‌کالا (اولین رویداد آنلاین فروشندگان)

چهارمین گردهمایی سالیانه فروشندگان دیجی‌کالا امسال به‌صورت آنلاین برگزار شد!

در طی چند سال گذشته ما سالیانه یک گردهمایی برای فروشندگان دیجی‌کالا داشتیم که آخرین برنامه آبان سال گذشته در هتل اسپیناس با حضور بیش از ۲۰۰۰ فروشنده برگزار شد.

اما امسال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانستیم مثل سالهای گذشته به صورت حضوری در کنار هم باشیم. به همین علت امسال تصمیم گرفتیم برنامه را به صورت آنلاین برای شما اجرا کنیم.

در طی مراسم اصلی، علاوه بر سخنرانی قرعه کشی داشتیم و به ۵۰ نفر از فروشندگانی که در طول برگزاری مراسم همراه ما بودند کارت هدیه‌ی ۳ میلیون تومانی خرید از دیجی‌کالا و به ۵ فروشنده کارت هدیه‌ی ۳۰ میلیون تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا خواهد شد.

مثل سال گذشته به پاس قدردانی از فروشندگان برتر مرکز فروشندگان به ۷ نفر سکه بهار آزادی و لوح تقدیر هدیه کردیم. موسیقی زنده هم از قسمت‌های چهارمین گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای فعال در دیجی‌کالا بود.

امسال قبل از شروع چهارمین گردهمایی سالیانه کسب و کار های فعال در دیجی‌کالا، ۳ کارگاه با موضوعات زیر به صورت آنلاین برگزار خواهد شد:

🔸 توسعه کسب‌وکارهای ایرانی در بازار آنلاین – ۳۰ مهر  (اگر موفق به دیدن این رویداد نشدید از اینجا ببینید)
🔸مگا کمپین‌های آذر ماه دیجی‌کالا – فرصتی استثنایی برای افزایش فروش! – ۳ آبان (اگر موفق به دیدن این رویداد نشدید از اینجا ببینید)
🔸تأثیر محتوا در افزایش فروش و مزایای قابلیت «ارسال توسط فروشنده» – ۵ آبان (اگر موفق به دیدن این رویداد نشدید از اینجا ببینید)

اولین رویداد گردهمایی کسب وکارهای فعال در دیجی‌کالا با عنوان “توسعه کسب‌وکارهای ایرانی در بازار آنلاین“، در تاریخ ۳۰ مهر برگزار شد و از طریق اینستاگرام دیجی‌کالا و مارکت پلیس و همچنین از طریق سایت دیجی‌کالا قابل دیدن بود.

در این برنامه آقایان پیام خالقی، مدیر واحد جذب فروشندگان و سعید موسوی زاده، سرپرست واحد آموزش فروشندگان دیجی‌کالا در مورد موضوعات زیر صحبت کردند:

  1. نقش اینترنت و فضای مجازی در توسعه کسب‌و‌کارها
  2. کرونا و تأثیر آن در اقتصاد و فرهنگ
  3. دیجی‌کالا چه سهمی در کسب‌وکارهای اینترنتی دارد؟
  4. از زبان فروشندگان دیجی‌کالا بشنوید.
  5. همه ایرانیان می‌توانند در دیجی‌کالا فروشگاه آنلاین داشته باشند.

اگر موفق به دیدن این رویداد نشدید، همینجا یا از طریق کانال آپارات ما ویدیو کامل این برنامه را مشاهده کنید: 

رویداد توسعه کسب‌وکارهای ایرانی در بازار آنلاین

دومین رویداد گردهمایی کسب وکارهای فعال در دیجی‌کالا با عنوان “رویداد مگا کمپین‌های آذر ماه دیجی‌کالا – فرصتی استثنایی برای افزایش فروش!“، در تاریخ ۳ آبان برگزار شد و از طریق اینستاگرام مارکت پلیس، سایت سلر آکادمی و همچنین از طریق سایت آپارات سلر آکادمی قابل دیدن بود.

در این برنامه آقای احمد آژ، مدیر واحد مدیریت فروش فروشندگان و خانمها مرجان پاریاب، سرپرست واحد مدیریت عملکرد فروشندگان و یاسمن نوروز، سرپرست تیم توانمندسازی فروشندگان در مورد موضوعات زیر صحبت کردند:

  1. راهکارهای کلیدی برای افزایش فروش
  2. اهمیت مگا پروموشن‌های بلک فرایدی و یلدا
  3. برنامه‌ریزی بلک فرایدی و یلدای ۹۹ دیجی‌کالا
  4. نحوه آماده‌سازی و مشارکت در پروموشن‌های بلک فرایدی و یلدا

اگر موفق به دیدن این رویداد نشدید، همینجا یا از طریق کانال آپارات ما ویدیو کامل این برنامه را مشاهده کنید: 

رویداد مگا کمپین‌های آذر ماه دیجی‌کالا

سومین رویداد گردهمایی کسب وکارهای فعال در دیجی‌کالا با عنوان “رویداد تأثیر محتوا در افزایش فروش و مزایای قابلیت «ارسال توسط فروشنده»“، در تاریخ ۵ آبان برگزار شد و از طریق اینستاگرام مارکت پلیس، سایت سلر آکادمی و همچنین از طریق سایت آپارات سلر آکادمی قابل دیدن بود.

در این برنامه آقایان حمید خانی مدیر واحد تعالی عملیات، پیمان سلیمانی سرپرست واحد تضمین کیفیت درج کالا و خانمها شیما رستمی سرپرست واحد کارخانه محتوا و فاطیما محمدخانلو سرپرست ارشد واحد کنترل کیفیت، در مورد موضوعات زیر صحبت کردند:

  1. توضیح جامع قابلیت «ارسال توسط فروشنده»
  2. مزایای قابلیت «ارسال توسط فروشنده» و تأثیر آن بر عملکرد و فروش
  3. نیازمندی‌های پیاده‌سازی «ارسال توسط فروشنده» و تسهیلات دیجی‌کالا در راستای توانمندسازی فروشندگان
  4. اهمیت محتوا و تأثیر آن در فروش آنلاین
  5. آموزش ساخت ویدیو
  6. معرفی و آموزش نوع جدید عکاسیِ عکس اصلی
  7. معرفی خدمات کارخانه محتوا

اگر موفق به دیدن این رویداد نشدید، همینجا یا از طریق کانال آپارات ما ویدیو کامل این برنامه را مشاهده کنید: 

رویداد تأثیر محتوا در افزایش فروش و مزایای قابلیت «ارسال توسط فروشنده»