شما هم بفروشید؛ فروش کالاهای موجود در دیجی‌کالا (کالای انتقالی)

اگر کالایی که قصد فروش آن را دارید، هم اکنون در وب‌سایت دیجی‌کالا وجود دارد دیگر نیاز نیست مجددا آن را درج کنید و می‌توانید از گزینه «شما هم بفروشید» استفاده کنید. در واقع می‌توانید آن کالا را به پنل‌تان انتقال دهید و با نام فروشگاه خودتان آن را قیمت‌گذاری کنید و بفروشید.

در صورتی که جستجو کردید و کالای شما در  فروشگاه دیجی‌کالا موجود نبود، باید به عنوان اولین فروشنده آن را درج کنید، مقاله «درج کالای جدید در فروشگاه دیجی‌کالا» را برای آشنایی با مراحل آن، مطالعه کنید.

«شما هم بفروشید» به چه معناست؟

در صورتی که فروشنده‌ای کالایی را با استفاده از گزینه «شما هم بفروشید» به پنل خود منتقل کند به این معنی است که  محتوای آن کالا را کامل بررسی کرده و پذیرفته است که کالایی که قصد فروش آن را دارد، هیچ مغایرتی از نظر محتوا و عکس با کالای درج شده ندارد. در صورت مغایرت مشخصات، کالای شما در انبار دیجی‌کالا تحویل گرفته نمی‌شود.

در  صورتی که فروش آن کالا نیازمند مدارک خاص و مجوز باشد، حتما باید مدارک مورد نیاز را در پنل خود بارگذاری کنید. در غیر این‌صورت امکان فروش آن کالا را ندارید.

برای آشنایی با کالاهایی که فروش آن‌ها نیازمند مدرک است کلیک کنید.

روش انتقال یک کالا به پنل فروشندگی

برای اینکه یکی از کالاهای موجود در دیجی‌کالا را به پنل خود انتقال دهید مراحل زیر را طی کنید:

  1. از منوی «کالا» گزینه «جستجو یا ثبت کالا» را انتخاب کنید.
  2. سپس در بخش «جست‌و‌جوی کالا» نام محصول یا کد کالایی را که قصد فروش آن ‌را دارید جست‌و‌جو کنید. درصورتی‌که از نام محصول یا کد آن اطمینان ندارید، می‌توانید از فیلترهای کنار صفحه (دسته‌بندی، برند، وضعیت کالا و اصالت کالا) برای جست‌وجوی آسان‌تر استفاده کنید.
  3. نتایج به دست آمده را بررسی کرده و کالای مورد نظرتان را پیدا کنید. با کلیک روی نام کالا، صفحه‌ محصول در وب‌سایت دیجی‌کالا باز می‌شود و شما می‌توانید مشخصات کامل و تصاویر محصول را مشاهده و بررسی کنید.
  4. اگر مشخصات کالا، کاملا با کالای مورد‌نظر شما مطابقت دارد، روی گزینه «شما هم بفروشید» کلیک کنید.کالای شما باید کاملا مشابه کالای موجود در سایت باشد بنابراین با بررسی تمام عکس‌های آلبوم و بسته‌بندی کالا، در این خصوص مطمئن شوید؛ در غیر این‌صورت، کالای شما مغایر محسوب شده و احتمال مرجوعی و کاهش امتیاز عملکرد شما را بالا می‌برد.

سپس  پنجره زیر به شما نشان داده می‌شود که اطلاعاتی در خصوص کالا و کمیسیون فروش کالا ارائه می‌دهد.

با کلیک روی گزینه «ادامه»، کالای مورد نظر با مشخصات کامل به لیست کالاهای شما اضافه می‌شود و نیازی نیست مشخصات آن را دوباره درج کنید.

مانند تصویر زیر پیامی مبنی بر اینکه «شما هم فروشنده این کالا هستید» را می‌بینید و می‌توانید برای ایجاد تنوع (قیمت‌گذاری) کالا اقدام کنید.