گالری روزینی فعالیتش را از ۴ سال پیش آغاز کرده است.

سعیده سلطانی مدیر گالری روزینی در این ویدیو از چگونگی شکل‌گیری ایده‌ی همکاری با مرکز فروشندگان دیجی‌کالا و سرعت قابل توجه گسترش کسب‌و‌کارش بعد از این همکاری می‌گوید.

سلطانی می‌گوید روزینی ابتدا محصولاتش را فقط به‌صورت عمده عرضه می‌کرد و بعدها به فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین افتاد. تجربه‌ی موفق خرید و تنوع بالای محصولات دیجی‌کالا باعث شد که ایده‌ی همکاری این گالری با فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا شکل بگیرد.

سعیده سلطانی: بازدید بالا، فروش قابل‌توجه و تبلیغات رایگان را از ویژگی‌های مثبت همکاری با مرکز فروشندگان دیجی‌کالا می‎داند.

مدیر عامل روزینی می‌گوید با توجه به این موضوع که دیجی‌کالا سهم عمده‌ی فروش بازار اینترنتی را در اختیار دارد، سیاست مارکت پلیس دیجی‌کالا به خریداران کمک می‌کند که انتخاب‌های بیشتر و بهتری داشته باشند. همچنین برای صاحبین کسب‌و‌کار این امکان را فراهم می‌کند تا با کمترین هزینه، خدمات و تولیداتشان را در قالب ویترینی به بزرگی ایران نمایش دهند.

توصیه‌ی خانم سلطانی به صاحبین کسب‌و‌کارهای سنتی این است که با توجه به رشد فروشگاه‌های آنلاین، هرچه سریعتر در فکر تغییر روش تجارتشان باشند.

برای آشنایی با کسب‌و‌کارهای دیگر، می‌توانید گفت‌و‌گو با سایر فروشنگان دیجی‌کالا را مشاهده کنید.

کانال مرکز فروشندگان را در تلگرام دنبال کنید