راه‌اندازی مراکز جدید دیجی‌کالا در استان‌ها؛ حمایت از کسب‌وکارهای محلی

انبارها و مراکز پردازش  جدید دیجی‌کالا در ۹ استان کشور  با هدف افزایش «سرعت پردازش  سفارش‌ها » و «کاهش هزینه‌های تأمین و ارسال کالاها» بهره‌برداری و راه‌اندازی شدند.

این انبارها و مراکز پردازش علاوه بر ۴ مرکز تهران در ۹ استان دیگر از شمال‌غرب تا جنوب کشور؛ در شهرهای تبریز، اصفهان، همدان، کرج، مشهد، شیراز، کرمان، اهواز و اراک عملیاتی شدند تا ۴۰ هزار کسب‌وکارها از سراسر کشور بتوانند محصولات خود را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به مراکز پردازش دیجی‌کالا ارسال کنند و کسب‌وکارهای محلی امکان استفاده از سرویس‌ها و خدمات  دیجی‌کالا را در استان محل سکونت یا استان نزدیک خود داشته باشند.

همچنین تولید و انتشار محتوا برای کسب‌وکارهای آفلاین ، بازاریابی آنلاین برای فروشگاه‌ها، انبارداری، بسته بندی، خدمات پرداخت و ارسال کالاها به مشتریان سراسر کشور بخشی از سرویس‌هایی است که توسط دیجی‌کالا در اختیار بیش از ۴۰ هزار کسب‌وکار ایرانی قرار گرفته است.

در حال حاضر کسب وکارها و اصناف مختلف با استفاده از فناوری و امکانات پشتیبانی دیجی‌کالا، کالاهای خود را به صورت آنلاین به مشتریانی از سراسر ایران  عرضه می ‌کنند و از بازار ۲۰ میلیون نفری بازدیدکنندگان ماهانه دیجی‌کالا که مشتریان بالقوه این کسب‌وکارها هستند بهره می‌برند.

منبع: Digikala PR