چرا تولید محتوا و درج کالا را به کارخانه محتوا بسپاریم؟

چرا تولید محتوا و درج کالا را به کارخانه محتوا بسپاریم؟

همانطور که می‌دانید، عکس‌ها و شرح کالاهای شما یکی از بزرگترین عوامل اثرگذار بر تصمیم مشتریان در خرید آنلاین است. شما می‌توانید برای عکاسی، نوشتن شرح کالا و درج آن، با پرداخت هزینه، از خدمات «کارخانه محتوا» دیجی‌کالا استفاده کنید تا در کم‌ترین زمان و با کیفیت و اصول استاندارد دیجی‌کالا  انجام شود و در صف انتظار برای تایید نمانید. 

برای آشنایی کامل با خدمات کارخانه محتوا، مزایای استفاده از این خدمات، مراحل و شرایط درخواست خدمات، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کارخانه محتوای دیجی‌کالا کجاست؟

عمر فعالیت «کارخانه محتوا» در حوزه تهیه محتوای تجاری به روزهای ابتدایی شروع به کار دیجی‌کالا برمی‌گردد. این تیم در طول زمان گسترش پیدا کرده است و علاوه بر  نوشتن صفحات محصول،  رسانه آنلاین «دیجی‌کالا مگ» را نیز مدیریت می‌کند. از سال ۱۳۹۷ برای سهولت کار شما فروشندگان عزیز، خدمات تولید محتوا و درج کالا را به فروشندگان نیز ارائه می‌دهد. 

در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نفر متخصص تولید محتوای متنی و تصویری با ۸ استودیو مجهز عکاسی و فیلمبرداری آماده هستند تا از محصولات شما عکاسی کنند، محتوا تهیه کنند و آن‌ها در وب‌سایت دیجی‌کالا درج کنند. این تیم در ارائه محتوای تخصصی برای محصولات تجاری مهارت ویژه‌ای دارند، محتوایی که می‌تواند بازدید از محصول شما را افزایش دهد.

چه خدماتی را از کارخانه محتوا بخواهیم؟ 

  • عکاسی از کالا
  • نوشتن شرح کالا
  • نوشتن نقد و بررسی کالا
  • ساخت ویدئو از کالاها و محصولات
  • بهینه‌سازی محتوا
  • درج کالا

استفاده از خدمات کارخانه محتوا، با پرداخت حداقل هزینه و بسیار به‌صرفه است که در جدول زیر می‌توانید قیمت‌ها را ببینید.

مزایای استفاده از خدمات کارخانه محتوا

بهره‌مندی از  بهترین متخصصان تولید محتوای متنی و تصویری

تیم  کارخانه محتوا دیجی‌کالا بیش از  120 نفر متخصص در زمینه تولید محتوای متنی، عکاسی و گرافیک دارد که توسط مدیرانی با بیش از ۱۲ سال تجربه در حوزه تولید محتوای تجاری برای وب فارسی مدیریت می‌شوند بنابراین شما تولید محتوای خود را با بهترین قیمت به یکی از متخصص‌ترین گروه‌های  ایران می‌سپارید.

شروع سریع‌تر فرآیند فروش کالا

با توجه به آشنایی تیم کارخانه محتوا با اصول صحیح و استاندارد درج کالا در وب‌سایت دیجی‌کالا، فرآیند درج و تایید کالا سریع‌تر انجام می‌شود بنابراین می‌توانید فروش خود را سریع‌تر آغاز کنید.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

تهیه محتوای استاندارد نیازمند صرف هزینه‌های سربار فراوانی برای شما است. کارخانه محتوا با بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات و استودیوهای عکاسی و فیلمبرداری محتوای با‌کیفیت را با هزینه‌ای به‌صرفه و مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین هزینه‌های شما به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.