خبرنامه نوروزی مرکز فروشندگان دیجی‌کالا – شماره بیستم فروردین ۹۹

سال ۱۳۹۸ سالی پر از چالش و تلاش مضاعف برایمان بوده است. از اینکـه در طـول این مسیر با تمـام وجود همـراه ما بودید و با دل و جـان به ما کمک کردید بسیار سپاسگزاریم.

سـال جدید را با هـدف گذر از مشکلات و ادای مسوولیت اجتماعی خود با همراهی شما شروع کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم به عنوان خانواده کوچکی از جامعه بزرگ ایرانی، در خدمت رسانی به همنوعان خود بکوشیم.

با آرزوی سلامتی برای همه شما عزیزان، سال خوبی برای شما آرزو می کنیم.

قوانین جدید بازه‌ی زمانی ارسال

بازه‌ی زمانی ارسال یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تجربه خوشایند خرید برای مشتریان و متعاقبا افزایش فروش برای شما فروشنده عزیز است. در همین راستا و به منظور ایجاد تجربه بهتر خرید و افزایش فروش، بازه ارسال کالاها بر اساس هر گروه کالایی مجددا بازبینی شده و تغییر گرده است.

قانون محدودیت حجم سفارش

با هدف بهبود عملکرد فروشندگان و بالا بردن رضایت مشتریان از تجربه خرید، قانون "محدودیت حجم سفارش" به صورت سیستمی روی پنل برخی فروشندگان قرار گرفته است. از این پس بر اساس امتیازی که به عملکرد فروشندگان داده شده است، قابلیت دریافت اقلام کالای سفارش به صورت سیستمی تعیین خواهد شد.

مراکز پردازش کرمان و همدان

انبار شهرهای همدان و کرمان دیجی‌کالا افتتاح شده و پذیرای محموله‌های سایز کوچک فروشندگان همدان، کرمان و شهرهای اطرافشان است.

 

 

اقدامات پیشگیرانه در دفاتر و انبارهای دیجیکالا در مورد ویروس کرونا

با توجه به شرایط اضطراری کشور در مورد ویروس جدید کرونا، لازم می‌دانیم توضیحاتی در مورد اقدامات پیشگیرانه ای که در دفاتر و انبارهای دیجیکالا تعبیه کرده‌ایم ارائه کنیم.