خبرنامه‌ مرکز فروشندگان دیجی‌کالا – شماره پانزدهم شهریور ۹۸

خبرنامه‌ی پانزدهم مرکز فروشندگان دیجی‌کالا منتشر شد.

ویژگی به روز رسانی دسته ای، پاسخگویی به سوالات مشتریان، عکاسی پوشاک مطابق با استانداردهای روز دنیا و آدرس جدید انبار شادآباد، موضوعاتی است که در این شماره راجع به آن با شما صحبت می‌کنیم. اگر از فروشندگان دیجی‌کالا هستید، مطالعه‌ی این شماره از خبرنامه را از دست ندهید!

ویژگی به روز رسانی دسته ای

با استفاده از ویژگی به روز رسانی دسته ای، شما می‌توانید قیمت، موجودی، بازه ارسال و برخی تغییرات دیگر را به صورت دسته ای روی تعداد زیادی کالا به صورت همزمان اعمال کنید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه‌‎ی زیر کلیک  کنید..

پاسخگویی به سوالات مشتریان

ویژگی قابلیت پاسخ به سوالات مشتریان از طریق پنل، این امکان را به فروشندگان می دهد که مستقیما پاسخگوی سوالات مشتریان خود باشند.

برای اطلاعات بیشتر به روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

عکاسی پوشاک، مطابق با استانداردهای روز دنیا

کارخانه محتوا دیجی‌کالا با در اختیار داشتن امکانات بسیار حرفه‌ای و پیشرفته در زمینه عکاسی از پوشاک، توانایی ارائه عکس‌هایی با کیفیت بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارد. استفاده از دستگاه پیشرفته عکاسی StyleShoots (که نمونه آن در خاورمیانه وجود ندارد) در کنار تیم حرفه‌ای و مجرب، این امکان را به تیم کارخانه محتوا داده است که تا ۴۰۰ قطعه از انواع پوشاک را در روز عکاسی کند.

 این عکس‌ها تماما از یک میزان نور و رنگ نور ثابت برخوردار هستند که امکان مقایسه دقیق دو عکس با یکدیگر را برای مشتریان میسر می‌سازد.

 تمامی این امکانات و خصوصیات در کنار قیمت رقابتی، فرصتی مناسب برای فروشندگان پوشاک در سایت دیجی‌کالا خواهد بود که در اسرع وقت کالاهای خود را به فروش برسانند. به منظور ثبت سفارش و مشاهده نمونه کارها می‌توانید روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

میدونستی؟

می‌دونستید آدرس انبار شادآباد تغییر کرده؟


آدرس جدید انبار شادآباد به شرح زیر است:


میدان شیر پاستوریزه، بلوار فتح، انتهای فتح ۱۳، انبار ماهکس، درب طوسی رنگ (درب اول)