جایگاه فروشندگان ویژه در انبار

دیگر در انبار منتظر نمانید

دیجی‌کالا در جدیدترین طرح خود برای افزایش رضایت فروشندگان، جایگاهی اختصاصی برای «فروشندگان ویژه» در «انبار شرق۱» در نظر گرفته است. فروشندگان با استفاده از این جایگاه می‌توانند در زمان مراجعه به انبار، بدون انتظار در صف تحویل و کنترل، کالاهای خود را تحویل دهند و با صرفه‌جویی در زمان، تجربه بهتری از مراجعه به انبارهای دیجی‌کالا داشته باشند.

این طرح به صورت آزمایشی در انبارهای «شرق۱» اجرا می‌شود و پس از دریافت بازخوردها و ارتقای شرایط اجرا، در سایر انبارهای دیجی‌کالا نیز برقرار می‌شود.

«فروشنده ویژه» کسی  است که توانسته با عملکرد خوب خود اعتماد خریداران را به‌دست آورد و شرایط زیر را دارد:

  • فروش ماهانه بیش از ۱۰۰ آیتم طی سه ماه گذشته
  • نرخ مرجوعی کمتر از ۰/۵ درصد در سه ماه گذشته
  • تعداد مرجوعی کمتر از ۵ مورد در ماه با دلیل عدم مطابقت کالا
  • نرخ رد شدن کالا (Reject) کمتر از ۲/۵ درصد در مرحله تحویل محموله به انبار

چگونه از جایگاه فروشندگان ویژه استفاده کنیم؟

در صورتی که شما معیارهایی که در بالا ذکر شده است را داشته باشید، جز فروشندگان ویژه محسوب می‌شوید اما در حال حاضر با توجه به اینکه جایگاه «فروشندگان ویژه» تنها در انبارهای شرق۱ (جشنواره) مستقر شده است و این انبارها نیز برای ارائه خدمات با کیفیت ظرفیت مشخصی دارد؛ برای استفاده از این قابلیت، علاوه بر معیارهای ذکر شده، باید در سه ماه اخیر برای تحویل محموله‌های خود به «انبار شرق۱» نیز مراجعه کرده باشید.

در این صورت، ضمن اطلاع‌رسانی به شما برای استفاده از جایگاه «فروشندگان ویژه»، در زمان ساخت محموله دسترسی به انبار پروموشن(Promotion) را مشاهده می‌کنید. چه قصد داشته باشید محموله سفارش بسازید و چه محموله انبارش، می‌توانید فرآیند ساخت محموله را مانند همیشه طی کنید، سپس روش تحویل را «توسط فروشنده» انتخاب کرده و از گزینه‌های محل تحویل، انبار «پروموشن» را انتخاب کنید.

نکته مهم: لطفا دقت داشته باشید، در حال حاضر جایگاه فروشنده ویژه فقط در انبارهای شرق۱(جشنواره) مستقر شده است؛ بنابراین حتما پس از ساختن محموله با استفاده از گزینه انبار پروموشن، برای تحویل محموله‎‌های خود بدون ماندن در صف انتظار، به انبار شرق۱ مراجعه کنید.