درخواست پشتیبانی در پنل فروشندگی

همانطور که می‌دانید بعد از تماس تلفنی با پشتیبانی، دومین مسیر ارتباط با کارشناسان تیم پشتیبانی، ثبت درخواست از طریق پنل فروشندگی (تیکت) است. تیکت مناسب‌ترین روش برای بررسی موضوعات پیچیده‌تر و درخواست‌هایی است که پاسخ به آن‌ها زمان‌بر و یا مستلزم گرفتن اطلاعات است.

لطفا برای آشنایی بیشتر با تیم پشتیبانی فروشندگان، مقاله «تیم پشتیبانی فروشندگان چکونه می‌تواند همراه شما باشد؟» را مطالعه کنید

در ادامه با ما همراه باشید تا با روش ثبت درخواست در پنل آشنا شوید.

برای ثبت درخواست در پنل فروشندگی چه مسیری را طی کنیم؟

۱- ابتدا از منوی اصلی پنل، «درخواست پشتیبانی» را انتخاب کنید.

۲- سپس روی گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» کلیک کنید.

۳- در این مرحله دسته‌بندی‌های مختلف و موضوعات مربوط به هر دسته‌بندی را می‌بینید. با توجه به موضوعی  که درخواست پشتیبانی دارید، گزینه‌های مورد نظر را انتخاب کنید. در صورتی که موضوع درخواست شما در موضوعات موجود در دسته بندی مشخص شده وجود نداشت، می‌توانید گزینه سایر درخواست‌ها را انتخاب کنید.

توجه داشته باشیم که دسته‌بندی و موضوع را درست و بادقت انتخاب کنید تا همکاران پشتیبانی دیجی‌کالا سریع‌تر درخواست شما را پیگیری کنند.

۴- پس از انتخاب گزینه مدنظر خود در لیست موضوعات روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

۵- در این مرحله عنوان درخواست را وارد کنید و توضیحات کامل خود را در قسمت متن درخواست بنویسید. در صورتی که برای درخواست خود مستنداتی دارید، با استفاده از گزینه بارگذاری  آن را پیوست کنید. توضیحات و مدارک کامل شما باعث پاسخگویی سریع‌تر کارشناسان دیجی‌کالا می‌شود.

در نظر داشته باشید که تکمیل عنوان و متن درخواست ضروری است و در صورتی که تکمیل نشوند امکان ثبت درخواست را ندارید. توصیه می‌شود در انتخاب عنوان مرتبط با موضوع دقت کنیم تا هم سریع‌تر پاسخ را دریافت کنید و هم در جستجوی درخواست‌های ثبت‌شده راحت‌تر اقدام کنید.

 

چگونه درخواست خود را جستجو و پیگیری کنم؟

شما می‌توانید لیستی از درخواست‌های خود را با کلیک روی منوی درخواست پشتیبانی  ببینید و بر اساس وضعیت و موضوع درخواست، آن‌ها را فیلتر و جستجو کنید.

همچنین داشبوردی که در همین صفحه وجود دارد که نمایی کلی از وضعیت همه درخواست‌های شما را نشان می‌دهد.

همچنین می‌توانید با کلیک روی گزینه مشاهده تیکت، پاسخ تیم پشتیبانی را در این قسمت مطالعه کنید.

 

انواع وضعیت درخواست

جدید: درخواست شما به عنوان درخواستی جدید ثبت شده است و هنوز بررسی نشده است.

در حال بررسی: درخواست شما توسط همکاران پشتیبانی در حال بررسی و پیگیری است.

در انتظار جزئیات: درخواست شما نیازمند جزئیات بیشتر است بنابراین با توجه به پاسخ کارشناسان، مستندات و توضیحات لازم را مجددا وارد کنید.

بسته‌شده: تمامی درخواست‌هایی که بررسی و پاسخ داده شده است و ۵ روز از حل آن گذشته است.

حل‌شده: درخواست شما انجام و پاسخ نهایی ارائه شده است.

نکته مهم

دقت داشته باشیم، در صورتی که درخواست جدیدی داریم که متفاوت از سایر درخواست‌های ثبت‌شده ما است، باید یک درخواست جدید برای آن ایجاد کنیم تا همکاران پشتیبانی به صورت مستقل آن را پیگیری کنند.

نباید موضوع را در سایر درخواست‌های ثبت‌شده خود مطرح کنیم.