هولدینگ عود از سال ۹۴ فعالیت خود را با واردات کالا و فروش عمده‌ آغاز کرد و از سال ۹۵ تصمیم به عرضه‌ی کالا به‌صورت خرده فروشی در بازار آفلاین گرفت.

رهام فرج‌زاده شاکر مدیر عامل شرکت عود در این ویدیو از شروع فعالیت این شرکت با مارکت‌پلیس دیجی‌کالا می‌گوید.

مدیر عامل عود می‌گوید در ابتدا به‌عنوان یک بازار کوچک به دیجی‌کالا نگاه می‌کردیم ولی با مرور زمان به جدی بودن همکاری با این فروشگاه اینترنتی پی بردیم.

او معتقد است کشش بازار و آینده‌ی کسب‌و‌کار، به سمت بازار آنلاین در حرکت بوده و مثل موجی، همسو شدن با آن به نفع صاحبین کسب‌و‌کار است. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در حالا حاضر در این بازار بی‌رقیب است.

 

شاکر: از مزیت‌های مارکت پلیس دیجی‌کالا؛ تسلط کامل فروشندگان بر بازار آنلاین، بررسی قیمت‌ کالا در بازار آفلاین، هم‌سان کردن قیمت بازار آفلاین و آنلاین و در نهایت رضایت مشتریان است.

در سال‌های اخیر اشتیاق به خرید آنلاین در بین مشتریان افزایش یافته و این اتفاق به دلیل مشغله‌های روزانه‌ی فراوان و کمبود زمان مناسب برای خرید است، که در این بین دیجی کالا توانسته با جلب اعتماد و اطمینان کاربران در این عرصه، از رقبای خود متمایز شود.

توصیه‌ی آقای شاکر به صاحبین کسب‌و‌کارهای سنتی این است که به بازار آنلاین نگاه جدی داشته باشند و امکان همکاری با مارکت پلیس دیجی‌کالا را یک فرصت مناسب قلمداد کنند.

 

برای آشنایی با کسب‌و‌کارهای دیگر، می‌توانید گفت‌و‌گو با سایر فروشنگان دیجی‌کالا را مشاهده کنید.

 

کانال مرکز فروشندگان را در تلگرام دنبال کنید