با «شگفت‌انگیزتر از همیشه» بیشتر بفروشید!

برای این که طرح «شگفت‌انگیزتر از همیشه» را بشناسیم بهتر است که اول «پیشنهاد شگفت‌انگیز» را بررسی کنیم چون بسیاری از این موارد مشابه طرح «پیشنهاد شگفت‌انگیز» است اما در نتایج آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست.

دیجی‌کالا هر بامداد راس ساعت ۰۰:۰۰ تعداد محدودی کالا را تحت عنوان پیشنهاد شگفت انگیز به مدت ۲۴ ساعت در صفحه‌ی اول سایت قرار می‌دهد.

پیشنهاد شگفت انگیز در هر روز متفاوت است و فروشنده‌ها بر اساس مهلت زمانی مشخص شده می‌توانند درخواست شرکت در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» را برای هر تاریخی که تمایل داشته باشند، ثبت کنند.

به طور متوسط هر روز ۵۰ هزار تنوع کالایی برای شرکت در پیشنهاد شگفت‌انگیز از سوی فروشنده‌ها پیشنهاد داده می‌شود که دیجی‌کالا از این میان تنها ۴۰ کالا را انتخاب می‌کند.

نحوه درخواست شرکت در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» و انتخاب کالاها چگونه است؟

نحوه درخواست بسیار ساده است و هر فروشنده می‌تواند درخواست خود را از طریق پنل، از قسمت «بازاریابی» سپس «شرکت در پروموشن جدید» با توجه به نوع کالا، تاریخ و نوع پروموشن مد نظرش، ثبت کند. اما پذیرفته شدن در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» ساده نیست زیرا همان‌طور که گفتیم از میان ۵۰ هزار تنوع کالایی تنها امکان انتخاب ۴۰ کالا وجود دارد.

محدودیت‌های «پیشنهاد شگفت‌انگیز» چه مواردی است؟

در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» برخی محدودیت‌ها برای انتخاب کالاها در نظر گرفته می‌شود پس بهتر است بدانید که کالاهای زیر نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند.

  • کالاهایی که به تازگی افزایش قیمت داشته‌اند.
  • کالاهایی که مشتریان از آن ناراضی بوده‌اند.
  • کالاهایی که همیشه در پروموشن‌های مختلف هستند نمی‌توانند با همان تخفیف قبلی در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» شرکت کنند.

در کنار همه این موارد لازم است بدانید که همیشه باید بهترین پیشنهاد از سوی شما ارایه شود.

پس از ثبت درخواست‌ها، تنوع کالاهای پیشنهادشده بر اساس تاریخچه تعداد فروش در شرایط عادی، میزان تخفیف پیشنهاد شده، تعداد فروش پیش‌بینی شده، امتیاز و رضایت فروشنده و بررسی و امتیاز دهی می‌شوند؛ سپس از بین ۵۰ هزار تنوع کالایی، بهترین کالاها در هر گروه کالایی انتخاب می‌شوند. اگر می‌خواهید از «پیشنهاد شگفت انگیز» بیشتر بدانید به لینک زیر مراجعه کنید.

تاثیر «پیشنهاد شگفت‌انگیز» بر میزان فروش فروشنده‌ها

بازدید یک سال در ۲۴ ساعت به صورت رایگان! یعنی تعداد بازدید یک کالا که به صورت عادی و در شرایط خوب می‌تواند طی یک سال به دست بیاورد، در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» فقط طی ۲۴ ساعت به این تعداد بازدید می‌رسد. این تاثیر همچنان بعد از شرکت در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» ادامه خواهد داشت زیرا این کالاها وارد لیست پر بازدیدترین‌ها شده و بعد از هر بار جستجوی مشتریان در صفحه اول قرار می‌گیرند و بازدید از آن‌ها به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد. 

اکنون کافی است این کالاها تخفیف و قیمت جذابی داشته باشند تا این بازدید میلیونی منجر به فروش چند برابری برای فروشنده شود که همین فروش بیشتر باعث می‌شود تا کالاها وارد لیست پرفروش‌ها شده و روند فروش همچنان ادامه یابد.

پس به خاطر داشته باشید که شرط برنده شدن و داشتن بازدید خوب ارائه یک کالای مناسب با تخفیف شگفت انگیز است.

نکاتی که قبل از ثبت درخواست باید رعایت کنید:

  • مطمئن شوید که کالای مناسبی را برای شرکت در «پیشنهاد شگفت‌انگیز» پیشنهاد می‌دهید.
  • بررسی کنید که چه میزان تخفیف برای کالاهای پیشنهادی‌تان مناسب است.
  • آخرین تغییرات قیمتی کالا را مد نظر داشته باشید.
  • از درست و کافی بودن محتوایی که برای کالا درج کرده‌اید اطمینان حاصل کنید.
  • از عکس‌های مناسبی برای نشان دادن کالای خود استفاده کنید.
  • کالایی را پیشنهاد بدهید که مشتریان از آن راضی هستند و دیدگاه‌های مثبتی برای آن ثبت کرده‌اند.

اگر می‌خواهید بدانید چه کالاهایی را در پیشنهاد شگفت‌انگیز ارایه دهید و چه میزان تخفیف برای آن بگذارید این مقاله را بخوانید.

شگفت‌انگیز تر از همیشه چیست و چه فرقی با شگفت انگیز دارد؟

شگفت انگیزتر از همیشه در تاریخ‌های خاصی مانند ۴/۴، ۵/۵ و ۶/۶ برگزار شده است و به زودی در تاریخ ۷/۷ نیز برگزار خواهد شد. در «پیشنهاد شگفت‌انگیزتر از همیشه»، ظرفیت بیشتری نسبت طرح «شگفت‌انگیز» داشته و تبلیغات وسیعی برای آن در نظر گرفته شده تا مشتری‌های بیشتری را جذب کند.

در تاریخ‌های گذشته‌ای که «شگفت‌انگیزتر از همیشه» برگزار شده نتایج جالبی از آن به دست آمده است مانند:

  • رشد ۹۰ درصدی فروش در تاریخ های ۴/۴، ۵/۵ و ۶/۶٫
  • رشد تقریبی ۶۰ درصدی تعداد فروش در این روزها نسبت به «پیشنهاد شگفت‌انگیز» در روزهای عادی
  • رشد ۷۰ درصدی مشتری‌های جدید نسبت به «شگفت‌انگیز»های گذشته

شرکت کردن در «شگفت‌انگیز تر از همیشه» در تاریخ ۷/۷ بهترین زمان برای شما است تا بتوانید از فضای ایجاد شده یعنی افزایش تعداد ظرفیت، افزایش تعداد بازدید و افزایش فروش، بهترین استفاده را کنید. البته باز هم یادآوری می‌کنیم که همیشه بهترین پیشنهاد شما است که در انتخاب شدنتان موثر است.

اگر می‌خواهید در «شگفت‌انگیزتر از همیشه» در تاریخ ۷/۷ شرکت کنید فقط تا ۳۱ شهریور برای ثبت نام فرصت دارید.
عجله کنید و هرچه سریع‌تر با بررسی مواردی که گفتیم نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.