اطلاعیه مربوط به محدودیت تردد از اول آذر ماه

همکار عزیز سلام

همانطور که مطلع هستید، امکان دارد محدودیت هایی از اول آذر ماه توسط مراجع قانونی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا وضع شود. 

مطابق با رایزنی های انجام شده، محدودیت ها مانعی برای ارسال سفارشات اینترنتی نخواهند داشت و فروشندگان میتوانند به انبار های خود دسترسی داشته باشند. تعطیلی مراکز تجاری فقط محدود به مشتریان است و تردد داخل شهری تا ساعت ۹ شب بلامانع است.

  1. در صورتی که دسترسی شما به انبار کالاهایتان محدود شد، تا قبل از شروع محدودیت ها کالاهای پر فروش خود را به مکان دیگری که امکان دسترسی به آن برای شما وجود دارد منتقل کنید.

  2. اگر در شهر محل سکونت شما انبار دیجی کالا وجود دارد، محموله های خود را مطابق معمول به انبار شهر خود ارسال کنید.

  3. اگر دیجی کالا در شهر شما انبار ندارد، لطفا اطمینان حاصل کنید که قادر هستید از طریق پست یا تیپاکس و یا هر سرویس حمل و نقل دیگری، محموله خود را مطابق معمول به نزدیکترین انبار ارسال کنید. تردد بین شهری برای ناوگانهای حمل و نقل بلامانع است.

  4. اگر امکان ارسال کالا به انبار نزدیکترین شهر به هر علتی (نداشتن لیبل پرینتر، …) برای شما وجود نداشت و در صورتی که تحت هر شرایطی امکان دسترسی به کالاهایتان از شما سلب شد، سریعا کالا را غیر فعال کنید تا سفارش ثبت نشود.

در مورد ناوگان حمل و نقل و انبارهای دیجی کالا:

  1. ناوگان حمل و نقل دیجی کالا و انبارهای سیار مطابق معمول مشغول به کار خواهند بود. 

  2. ساعات کاری انبارهای دیجی کالا مطابق معمول است.

  3. اگر تغییری در برنامه انبارها حاصل شود، این برنامه از طریق پیامهای پنل و اینستاگرام مارکت پلیس به اطلاع شما خواهد رسید. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های دیجی کالا حتما به ایمیل، اس ام اس و بخش پیامهای پنل خود توجه کنید و صفحه اینستاگرام مارکت پلیس را دنبال کنید.

همچنین از طریق همین مقاله میتوانید آخرین اخبار مربوط به وضعیت منع تردد را دنبال کنید.

از همکاری و همراهی همیشگی شما سپاسگزاریم.

نامه اتحادیه کشوری کسب و کارهای تجاری