اطلاعیه به‌روزرسانی پنل فروشندگان

پنل فروشندگی از امروز ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با تغییراتی در بخش صفحه ورود، پروفایل، منوی اصلی، پیام‌ها و پرسش‌‌ها، همراه خواهد بود. 

به‌روزرسانی پنل که در این مرحله بیشتر شامل بهینه‌سازی بصری است، برای ایجاد تجربه بهتر شما فروشندگان عزیز صورت گرفته است.

 این اقدامات پس از بررسی کارشناسان دیجی‌کالا، آزمون‌ها و گفت‌وگوهای تخصصی متعدد با گروهی از فروشندگان انجام شده و شامل موارد زیر است.

تغییرات مهم منوی اصلی

منوی گزارشات حذف شده‌ است و زیرمنوهای آن به شرح زیر در دسترس است:

زیرمنوی «گزارش سفارش‌های نهایی شده» با تغییر عنوان به «تاریخچه سفارش‌ها» در منوی «سفارش‌ها»،زیر منوی «صورتحساب‌ها»، «کمیسیون، هزینه‌ها و جرایم» و «ثبت‌نام تسویه زودهنگام» در منوی جدید «مالی»، زیرمنوی «گزارش جامع» با تغییر عنوان به «تحلیل عملکرد» در «منو اصلی» زیرمنوی «گزارش موجودی انبار» در منوی «کالا»  و زیر منوی «گزارش بارگذاری‌ها» حذف شده و تاریخچه هر بارگذاری در همان فرآیند قابل مشاهده است.

عنوان منوی «محموله‌ها» به «ارسال و انبار» تغییر پیدا کرده است: 

زیرمنوهای جدید «لیست مرسوله‌‌ها» و «پس گرفتن کالا در انبار» به این منو اضافه شده است.

زیرمنوی جدید «پس گرفتن کالا از انبار» ایجاد شده است و این منو برای مشاهده فهرست کالاهای بازگشتی: عودت، مرجوع و رسوب شده یا پذیرفته نشده انبار ایجاد شده و البته فرآیندهای مرتبط با دریافت کالا کماکان از فرآیند قبلی و زیر منوی «گزارش موجودی انبار» انجام خواهد شد.

اطلاعات بیشتر: مقاله «روش دریافت کالاهای مرجوعی، عودتی و پذیرفته‌نشده در انبار»

بخش «تنظیمات ارسال فروشنده» که قبلا به عنوان زیرمنوی «تنظیمات تحویل» در منوی «سفارش‌ها» در دسترس بود، اکنون در این منو برای فروشندگانی که به امکان «ارسال فروشنده» دسترسی دارند، قرار دارد. 

عنوان منوی «محصولات» به «کالا» تغییر پیدا کرده است و همانطور که گفته شد زیرمنوی «گزارش موجودی انبار» به آن اضافه شده است. 

سایر منوها نیز با تغییرات جزئی در نامگذاری همراه بوده‌اند. 

صفحه پروفایل:

طراحی صفحه‌ پروفایل تغییر کرده است و پیشنهاد می‌شود لطفا حتما به این صفحه بروید و اطلاعات خود را به‌روز‌رسانی کنید.

نکات مهم:

  • درصورتی که شماره همراه ثبت‌‌نام را تاکنون وارد و تایید نکرده‌اید، ضروری است این بخش‌ را در صفحه پروفایل تکمیل کنید. 
  • درصورتی که یک شماره همراه یکسان را برای چند پنل ثبت کرده‌اید، ضروری است که این شماره‌ها را تغییر دهید به شکلی که در هر پنل یک شماره تماس همراه منحصربه‌فرد ثبت شده باشد. 

طراحی صفحه‌های پیام‌ها و پرسش‌ها (پرسش‌های خریداران) نیز بهبود پیدا کرده است.

امیدواریم این تغییرات سرعت و تجربه کاربری شما را از پنل بهبود دهد.