شرایط دریافت نشان «دست مهر» در دیجی‌کالا

نشان «دست مهر» چیست؟

حمایت از گروه‌های آسیب‌دیده، افراد نیازمند کمک و همدلی با آن‌ها، بدون فعالیت حرفه‌ای سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه امکان‌پذیر نیست. برخی از این سازمان‌ها با هدف توانمند کردن افراد تحت پوشش خود دست به کارآفرینی می‌زنند و با تولید و فروش محصولات مختلف، شرایط کسب درآمد را فراهم می‌کنند.

دیجی‌کالا نیز با اعتقاد به توسعه پایدار، گسترش عدالت اجتماعی  و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در این مسیر هم‌قدم و همدل شده و این کالاها را با نشان «دست مهر» و به شکلی متمایز به کاربران خود نشان می‌دهد. همچنین برای افزایش فروش آن‌ها، در کمپین‌ها و پویش‌های مختلف نیز این محصولات را معرفی می‌کند.

برای آشنایی با شرایط دریافت نشان «دست مهر» در ادامه با ما همراه باشید.

شرایط موردنیاز برای دریافت نشان «دست مهر»

این نشان ویژه محصولات و کالاهایی است که سازمان‌‎های مردم‌نهاد، خیریه‌ها و افراد مورد تایید این سازمان‌ها تولید و عرضه می‌کنند. در نظر داشته باشید که کلیه‌ قوانین فروش در دیجی‌کالا برای این محصولات نیز برقرار است.

برای دریافت نشان «دست مهر»:

۱- ابتدا از طریق صفحه ثبت نام به جمع فروشندگان دیجی کالا بپیوندید.

نکات مهم برای ثبت‌نام:

  • سازمان‌هایی که مطابق اساسنامه خود امکان فعالیت‌های منجر به خرید و فروش را ندارند، نمی‌توانند در دیجی‌کالا به عنوان فروشنده ثبت نام کنند.
  • در صورتی که به عنوان شخص حقوقی ثبت‌نام می‌کنید، در قسمت بارگذاری روزنامه رسمی، تصویر آخرین گواهی تغییرات روزنامه رسمی که در آن نام صاحبان امضا نوشته شده باشد به همراه تصویر اساسنامه سازمان که نوع فعالیت در آن درج شده است را بارگذاری کنید.
  • اگر مدارک شما شامل چند صفحه است همه را در قالب یک عکس بارگذاری کنید.
  • مدارک ارسالی شما طی ۴۸ ساعت کاری توسط همکاران دیجی‌کالا بررسی و نتیجه آن از طریق پنل به شما اعلام می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

۲- پس از تایید نهایی ثبت‌نام، طبق راهنمای تصویری زیر مدارک تکمیلی‌تان را در قسمت مدارک پروفایل پنل بارگذاری کنید. دیجی‌کالا مدارک شما را بررسی می‌کند و در صورت تایید، نشان «دست مهر» بر روی محصولات شما قرار می‌گیرد.

نکته: در صورتی که مدارک تکمیلی خود را قبل از تایید نهایی ثبت‌نام بارگذاری کنید، بررسی نمی‌شود. بنابراین لطفا پس از تایید نهایی ثبت‌نام، مدارک تکمیلی خود را بارگذاری کنید.

مدارک تکمیلی مورد نیاز

  • مجوز فعالیت به عنوان یک سازمان مردم نهاد
  • در صورتی که فرد حقیقی هستید و با نظارت یکی از سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کنید باید مجوز فعالیت سازمان مردم‌نهاد ناظر را به همراه معرفی نامه خود بارگذاری کنید
  1. برای درج محصولات در دیجی‌کالا و شروع فروش، شرکت در یک دوره آموزشی الزامی است. برای شرکت در این دوره، لطفا وارد پنل خود شوید و روی «وضعیت آموزش: ثبت‌نام نکرده» کلیک کنید و از طریق فرمی که به شما نمایش داده می‌شود، یکی از کارگاه‌های آموزشی ثبت نام کنید.

نکته‌ها:

  • اگر پس از ثبت نام در دوره آموزشی به هر دلیلی موفق به شرکت در جلسه نشدید، ۲۴ ساعت بعد از تاریخ جلسه می‌توانید از طریق پنل خود مجددا به یکی از دو روش حضوری و یا وبینار ثبت‌نام کنید.
  • با توجه به این که ظرفیت هر جلسه کارگاه حضوری یا وبینار محدود است، در صورت تکمیل ظرفیت، آن روز و ساعت از فرم ثبت‌نام حذف می‌شود.
 

دیجی کالا چگونه از سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند؟

  • برگزاری پویش‌های ویژه و جداگانه برای حمایت از فروشندگان دارای نشان «دست مهر» بصورت ماهانه و یا فصلی
  • اعمال تخفیف در هزینه‌ها برای مدت زمان مشخص
  • افزایش بازدید مشتریان روی کالاهای دارای این نشان
  • تولید محتوای اختصاصی و انتشار در شبکه‌های اجتماعی برای فروشندگان فعال دارای نشان دست مهر