خبرنامه اختصاصی جشنواره‌ی یک هفته به خرید دیجی‌کالا

جشنواره‌ی “یک هفته به‌خرید” دیجی‌کالا از تاریخ ۲۸ آبان ماه تا ۵ آذر ماه برگزار خواهد شد.

در این هفته‌ی بی‌نظیر، بازدید (ترافیک) سایت دیجی‌کالا چندین برابر شده و این امر باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.

جشنواره‌ی یک هفته به‌خرید از ساعت ۱۰:۰۰ صبح ۲۸ آبان آغاز شده و تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح ۵ آذر ادامه خواهد داشت.

این جشنواره با تنوع گسترده‌ای از انواع کالاها؛ شامل انواع لوازم دیجیتال، لوازم‌ خانگی، لوازم شخصی، خانه و آشپزخانه،فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک برگزار می‌شود.

مزایای شرکت در جشنواره‌ی یک هفته به‌خرید چیست؟

  • خیلی راحت می‌توانید کالاهایی که از قبل انتخاب کرده‌اید را به‌فروش برسانید.

  • این جشنواره یک هفته ادامه داشته و فرصت فروش کالاهایتان محدود به چند ساعت نخواهد بود.

  • بازدید سایت دیجی‌کالا زیاد شده و حتی اگر در بنرهای این جشنواره شرکت نکردید، احتمال دیده شدن کالاهایتان بسیار بالا می‌رود.

شرایط شرکت در جشنواره‌ی یک هفته به‌خرید چگونه است؟

از تاریخ ۱۴ آبان تا پایان وقت اداری ۱۸ آبان می‌توانید در پنل DKMS و بخش شرکت در پروموشون، کالاهایتان را در پروموشن‌های مشخص شده توسط دیجی‌کالا اضافه کنید.

جهت افزودن کالاهایتان می‌توانید از فایل آموزشی شرکت در پروموشن در انتهای صفحه استفاده کنید.

لینک مربوط به هر پروموش ساخته شده است و خیلی راحت با کلیک روی لینک مربوط به کالاهایتان می‌توانید محصولاتتان را به پروموشن مورد نظر اضافه کنید. تمام لینک‌های مربوط به یک هفته به‌خرید در پنل DKMS با عبارت ب.ف شروع می‌شود. (برای مشاهده‌ی گروه‌های کالایی و لینک‌های این جشنواره روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.)

“درصورتی‌که لینک‌های داخل جدول اکسل فعال نبود می‌توانید نام کمپین یا لینک را از داخل جدول Copy کرده و در پنل DKMS در بخش شرکت در پروموشن در قسمت جست‌و‌جو Paste کنید.”

توجه کنید که فقط تا پایان روز ۱۸ آبان ماه فرصت دارید که پیشنهاداتتان را برای شرکت در این چشنواره در پنل پروموشون اضافه کنید و پس از پایان زمان اعلام شده، محصولاتتان توسط کارشناسان بررسی شده و با توجه به شرایط جشنواره تایید یا رد خواهند شد.

حتما دقت کنید که پایین‌ترین و بهترین قیمتی را که می‌توانید پیشنهاد دهید.

در‌صورتی‌که محصول شما تایید شود و در طول جشنواره قیمت را تغییر دهید، مجددا محصول شما در صف بررسی توسط کارشناسان قرار خواهد گرفت، پس در انتخاب قیمت فروش محصولات دقت کنید.

حتما در طول زمان برگزاری جشنواره دسترسی به پنلتان داشته باشید و به صورت مداوم قیمت و موجودی محصولات و سفارشات تایید شده را کنترل کنید.

در صورتی‌که از محصولاتتان در انبار دیجی‌کالا موجودی ندارید حتما سفارشات تایید شده را در زمان مقرر به انبار ارسال کنید.

با توجه به این موضوع که بازدید و فروش سایت در این روزها بالا می‌رود حتما موجودی کافی از محصولات داشته باشید و موجودی کالاهای پرفروشتان را بالا ببرید.

فروشندگانی که در طول برگزاری جشنواره‌ی یک هفته به‌خرید در پیشنهادات شگفت‌انگیز روزانه شرکت کرده‌اند، باید قبل از روز شگفت‌انگیز محصولشان را به انبار دیجی‌کالا ارسال کنند.

توجه کنید که اعمال تخفیف و ارایه‌ی محصولات با قیمتی پایین در این جشنواره بسیار مهم بوده و طبق تجربه‌ی سال‌های گذشته، میزان فروش در این جشنواره‌ها چندین برابر روزهای دیگر سال است.