مارکت پلیس دیجی‌کالا فعالیتش را از سال گذشته و با‌نام مرکز فروشندگان آغاز کرد.

مارکت پلیس (Market Place) پلتفرمی است که در آن فروشندگان کالاهای مختلف می‌توانند به صورت آنلاین محصولاتشان را به فروش برسانند.

 
در این سالی که گذشت بیش از ۴۰۰۰ فروشنده و تامین‌کننده همکاریشان را با این مرکز آغاز کرده‌اند.
در سال‌های اخیر اشتیاق به خرید آنلاین در بین مشتریان افزایش یافته و این اتفاق به دلیل مشغله‌های روزانه‌ی فراوان و کمبود زمان مناسب برای خرید است.
کشش بازار و آینده‌ی کسب‌و‌کار، به سمت بازار آنلاین در حرکت است و دیجی‌کالا توانسته با جلب اعتماد و اطمینان کاربران در این عرصه، از رقبای خود متمایز شود. دیجی‌کالا مانند موجی‌ست که همسو شدن با آن به نفع صاحبین کسب‌و‌کار است.
 
از مزیت‌های مارکت پلیس دیجی‌کالا؛ تسلط کامل فروشندگان بر بازار آنلاین، بررسی قیمت‌ کالا در بازار آفلاین، هم‌سان کردن قیمت بازار آفلاین و آنلاین است.
فروشندگان دیجی‌کالا بازدید بالا، فروش قابل‌توجه محصولات، تبلیغات رایگان، کمک به شناخته‌شدن برند و استفاده از نظرات کاربران راجع به محصولات را از ویژگی‌های مثبت این همکاری می‎دانند.
برخی از آن‌ها معتقد هستند که دیجی‌کالا برای صاحبان کسب‌و‌کار این امکان را فراهم می‌کند که با کمترین هزینه، خدمات و تولیداتشان را در قالب ویترینی به بزرگی ایران نمایش دهند.
افزایش تعداد کارمندان، تعداد محصولات و افزایش فروش، نشان دهنده‌ی مزایایی است که حضور در دیجی‌کالا برای این فروشندگان در پی داشته است.
اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید و تمایل دارید برند و محصولاتتان را در بازاری وسیع معرفی کنید، تماشای این ویدیو و فرصت همکاری با دیجی‌کالا را از دست ندهید.

ثبت‌نام به‌عنوان فروشنده در دیجی‌کالا

کانال مرکز فروشندگان را در تلگرام دنبال کنید